آمار ثبت پايان‌نامه ها به 23 هزار رسید

در سه ماهه نخست امسال، بيش از 23 هزار پايان‌نامه و پروپوزال در پايگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسيد.
به گزارش خبرنگار مهر، از ابتداي سال 93 تا پايان خرداد، 11 هزار  و 531 پايان نامه و 11 هزار و 892 پوروپوزال، در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور در وب‌سايت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران به ثبت رسیده است.
در اين ميان، بيش از 94 درصد پايان‌نامه‌هاي ثبت شده مربوط به مقطع كارشناسي ارشد و مابقي در مقطع دكترا بوده است.
در اين بازه زماني، بیشترین پایان‌نامه‌‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با 3 هزار و 741 رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکي قرار دارند.
در سه ماه نخست سال جاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز، دانشگاه تربيت مدرس، دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه گيلان و دانشگاه تربيت معلم تهران، به ترتيب بيشترين آمار را در بين دانشگاه‌هاي كشور در ثبت پايان‌نامه به خود اختصاص داده‌اند.
از بهمن ماه سال 1387 کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه ثبت پايان‌نامه‌ها و رساله‌هاي تحصيلات تكميلي آغاز شده و از آن زمان تاکنون بیش از 162 هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 353 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید