100 نفر جذب دادگستری استان سمنان می شوند

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان سمنان با یادآوری آزمون کشوری کادر اداری قوه قضائیه طی سال گذشته گفت: سهمیه استان سمنان در این آزمون 103 نفر بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید جهانشیر عصر شنبه در نشست با خبرنگاران در محل دادگستری کل استان سمنان ضمن بیان اینکه در آزمون قوه قضائیه که در سال گذشته به صورت کشوری برگزار شد، سهمیه دادگستری استان برای جذب نیرو 103 نفر بود اظهار داشت: پس از انجام مقدمات لازم و طی مراحل گزینش این افراد در حوزه های قضایی سطح استان بکار گیری می شوند.
وی با اشاره به این مطلب که در حوزه فنی و مهندسی دادگستری استان سمنان برای تکمیل و احداث پروژه ها کارهای مهمی انجام شده است عنوان کرد: 9 پروژه از پایان سال گذشته تا اوایل امسال به بهره برداری رسیده است و هنوز سه پروژه در شهرستان های آرادان، گرمسار و مهدیشهر نیمه تمام باقی مانده که تلاش می شود با برنامه ریزی و پیگیری لازم این پروژه ها نیز در اسرع وقت به اتمام برسد.
جهانشیر افزود: با تصویب رئیس قوه قضائیه و بر اساس تقسیمات کشوری در هر حوزه شهرستان یا بخش تشکیلات قضایی ایجاد و مستقر می شود و با تاکید بر اینکه در حال حاضر در شش شهرستان سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، مهدیشهر و میامی تشکیلات قضایی دادگستری شهرستان به صورت کامل مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: با توجه به تقسیمات جدید کشوری حوزه قضایی میامی از دادگاه مستقل بخش به دادگستری ارتقاء پیدا کرد و با توجه به نیاز موجود فاز توسعه ساختمان اداری آن اجرا و در این عملیات، 336 متر به بنای این مجموعه اضافه شد.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان سمنان با اشاره به این مطلب که اصولا در دستگاه های اداری، حوزه معاونت اداری و مالی یکی از پر مخاطب ترین حوزه ها محسوب می شود عنوان کرد: وظیفه اصلی این حوزه خدمت رسانی به ارباب رجوع و نیز فراهم کردن فضای مناسب و پشتیبانی از سایر حوزه های ستاد و صف در جهت اجرای مطلوب وظایف محوله است.
وی افزود: ارزشیابی مستمر عملکرد همکاران اداری و نیز اجرای دقیق ضوابط اداری در خصوص ارتقا شغلی و پرداخت های غیر مستمر در راستای ایجاد انگیزه شغلی از دیگر فعالیت های مهم این حوزه است.
جهانشیر در خاتمه با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی در دادگستری کل استان سمنان گفت: بکارگیری همکاران اداری در پست های مصوب سازمانی، فراهم کردن زمینه ارتقا و پیشرفت شغلی، گسترش خدمات رفاهی، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و اجرای سیستم آرشیو ریلی در حوزه های قضایی دارای اولویت از مهمترین فعالیت های معاونت متبوع خود در سالجاری است.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 361 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید