رشته‌های دانشگاه گناباد به 15 رشته افزایش یافت

رئیس دانشگاه گناباد گفت: رشته‌های دانشگاه گناباد به 15 رشته افزایش یافت و رشته مدیریت صنعتی از اول مهر در دانشگاه گناباد دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، هادی جباری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع آموزش عالی گناباد از بهمن ماه 90 با پذیرش دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر آغاز به‌ کار کرده و هم‌اکنون با 11 رشته تحصیلی با بیش از یک هزار و 200 دانشجو فعال است.
جباری گفت: به دنبال موافقت‌های اخیر شورای گسترش آموزش عالی با افزایش رشته‌های این دانشگاه، این شورا با افزایش رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی به این دانشگاه موافقت قطعی به عمل آورده است.
وی گفت: رشته‌های دانشگاه گناباد به 15 رشته افزایش یافت و رشته مدیریت صنعتی از اول مهر در دانشگاه گناباد دانشجو می‌پذیرد.
وی گفت: این شورا در جلسه هفتم اردیبهشت ماه خود ایجاد یک رشته جدید دیگر با عنوان «مدیریت صنعتی» در مقطع کارشناسی در دانشگاه گناباد را مورد بررسی قرار داد و موافقت قطعی خود را با پذیریش دانشجو در این واحد دانشگاهی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش این رشته تعداد رشته‎های تحصیلی دانشگاه گناباد از 11 رشته فعال فوق به 15 رشته (مهندسی شیمی و مهندسی زمین شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مدیریت صنعتی –جدید) افزایش می‌یابد.
جباری افزود: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در رشته‎های آمار و کاربردها، ریاضیات و کاربردها، شیمی کاربردی، مهندسی تولیدات گیاهی(گیاهان دارویی و معطر)، مهندسی برق(قدرت)، مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)، مهندسی کامپیوتر(فناوری اطلاعات)، مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک(طراحی جامدات) و مهندسی مواد(سرامیک) مشغول به تحصیل هستند.
وی در مورد مدیریت صنعتی گفت: فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی رشته مدیریت صنعتی ضمن آشنا شدن با مفاهیمی همچون سازمان، منابع انسانی، کاربردهای ریاضی در مدیریت، مباحث کیفیت، حسابداری و حسابداری صنعتی و بحث‌های کمی مدیریت، آمادگی علمی لازم را برای ورود به این حوزه از کسب و کار پیدا می‌کنند و در صورت انتخاب شغل مناسب و رشد و پیشرفت در شغل خود می‌توانند پس از کسب تجربه، مسئولیت بخشی از خط تولید یک کارخانه، مدیریت یک پروژه صنعتی و یا یک شرکت تولیدی را بر عهده گیرند.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 344 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید