آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از پانزدهم تا سی ام تیر ماه نسبت به نقل و انتقال خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، «حسن شهرکی پور» افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند تا 30 تیر ماه برای ثبت درخواست های خود به سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و با ورود به سامانه نقل و انتقال، نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
وی گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگری که در غیر بوم خود پدیرفته شده اند و داوطلب انتقال و ادامه تحصیل در محل زندگی والدین و یا همسر خود هستند، باید با توجه به زمانبندی اعلام شده به سایت دانشگاه مراجعه و با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی، اطلاعات کامل خود را در سامانه انتقال درج کنند.
شهرکی پور ادامه داد: به دلیل تغییرات ایجاد شده در سایت، درخواست انتقال و مراحل رسیدگی به آن بطور مستقیم در سازمان مرکزی دانشگاه ارائه و پیگیری می شود به همین دلیل همه مراحل نقل و انتقال دانشجویان در این سامانه انجام می گیرد.
به گفته وی، امکان پیگیری درخواست ها خارج از این مسیر و به صورت دستی یا مکاتبه ای و همچنین پس از اتمام مهلت زمانی اعلام شده امکانپذیر نیست.
مدیرکل آموزش عالی بنیاد یادآور شد: آمار قابل توجهی از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند که امید است با اجرای آیین نامه های حمایتی و انتقال محل تحصیل این دانشجویان، محیطی مناسب توام با آرامش در کنار خانواده برای رشد و ارتقای کیفیت آموزشی آنها فراهم شود.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 356 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید