حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی

معاونت تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از بهره برداری از 10 آزمایشگاه مرجع منطقه ای و حل مشکل دسترسی دانشگاه های علوم پزشکی به نشریات بین المللی خبر داد.
دکتر رضا ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 10 آزمایشگاه های مرجع در 10 قطب علمی تا 90 درصد آماده شده اند و در مدت چند ماه آینده 10 آزمایشگاه اول را به مرحله بهره برداری می رسانیم.
وی افزود: این 10 آزمایشگاه در استان های مختلف و در قطب های علمی مستقر است و پس از آنکه به نتیجه برسد 10 دانشگاه دیگر در برنامه راه اندازی آزمایشگاه قرار می گیرد.
ملک زاده درباره نشریات بین المللی و دسترسی به آنها از سوی دانشجویان و اعضای هیات علمی گفت: مشکلات را به طور کامل حل کردیم و اکنون کتابخانه بزرگ الکترونیکی که از چندی پیش دسترسی مان به آن به دلیل مشکلات مالی بسته بود، پس از پرداخت حق عضویت قابل استفاده شد. اکنون دانشجویان و اساتید مشکلی در این زمینه ندارند و برنامه ریزی کردیم تا سالهای آینده نیز مشکلی بوجود نیاید.
معاون وزیر بهداشت هچنین از حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی خبر داد و گفت: کسانی که بتوانند طرح های تحقیقاتی کاربردی و عملی ارائه کنند حمایت ویژه دریافت می کنند.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 370 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید