پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع كارشناسي ارشد بدون شركت در آزمون ورودي در سال تحصيلي 95-94 دانشجو می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتي اميركبير ، تعداد محدودي دانشجوي ممتاز كارشناسي پيوسته ورودي 90 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي كشور را بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد در سال تحصیلی 95-94 پذيرش می کند.
دانشجويان ممتاز كارشناسي بایستی حداكثر در مدت هشت نيم‌سال دانش آموخته شوند و به لحاظ ميانگين جزو ده درصد برتر در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود باشند. داشتن ميانگين كل بالاي 16 و حداقل 100 واحد گذرانده تا پايان نيمسال ششم از ديگر شرايط لازم است.
متقاضيان مي بايست فرم مربوط را از طريق سايت اينترنت دانشگاه در تاریخ مذکور دريافت و تكميل کنند و نيازي به مراجعه حضوري نيست.
مهلت پركردن فرم تقاضا از تاریخ 1شهریور93 تا 31شهریور93 بوده و دانشگاه در قبول يا رد تقاضا بر اساس امتياز مكتسبه مختاراست.
به متقاضياني كه حد نصاب امتياز را كسب کنند پذيرش اوليه داده شده و نتيجه از طريق سايت اينترنتي دانشگاه اعلام مي‌شود. بديهي است پذيرش اوليه هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد ننموده و پذيرش قطعي منوط به ارائه مدارك مورد نياز و تأييد نهايي دانشگاه است.
متقاضياني كه جزء پذيرفته شدگان قطعي باشند نيازي به شركت در آزمون سراسري كارشناسي ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصيل تا شهريور ماه سال 94 مي توانند وارد دوره كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي اميركبير شوند.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 320 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید