اشتغال مهم‌ترین دغدغه روشندلان مازندرانی است

عضو هیئت رئیسه کانون نابینایان مازندران گفت: اشتغال مهم‌ترین دغدغه و خواسته روشندلان استان مازندران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آیین گلریزان کانون نابینایان و روشندلان این شهرستان صبح امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، چهره‌های برجسته ورزشی، خیران و مردم برگزار شد.
علاوه بر مسئولان چهره‌های ورزشی همانند فریدون فضلی بازیکن اسبق تیم‌های نام‌آشنای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یونس گرائیلی دیگر فوتبالیست لیگ برتری ایران، خلیل اسدی قهرمان قهرمانان و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آسیا و علیرضا حاتمی کشتی‌گیر مدال‌آور جهانی و آسیایی نشان حمایت جامعه ورزشی از روشندلان را داشتند.
انجام کارهای هنری، موسیقی و امور گروهی توسط روشندلان بار دیگر نشان داد اگرچه روشندلان در بینایی ناتوان بوده ولی در بسیاری از بخش‌ها توانمند بوده و حتی بهتر از انسان‌های معمولی قدرت و توانایی از خود بروز می‌هند.
عضو هیئت رئیسه کانون نابینایان و روشندلان مازندران در این مراسم اظهار کرد: اشتغال و کار مهم‌ترین دغدغه و خواسته روشندلان استان است.
جعفر عباسی یادآور شد: روشندلان با توجه به وضعیت خاص‌شان باید بیشتر مورد حمایت مسئولان باشند.
وی تصریح کرد: بسیاری از روشندلان این استان در هنرهای موسیقی و نوازندگی بسیار زیبا برنامه اجرا می‌کنند و حتی تعداد زیادی از روشندلان استان جزءهای زیادی از قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه را حفظ هستند.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 335 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید