تشریح چگونگی حمایت از مخترعان در سازمان بسیج علمی

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با تشریح چگونگی حمایت از مخترعان در سازمان بسیج علمی گفت: سازمان بسیج علمی در مسیرهای بروکراسی و برخورد محققان به موانع اداری از آنها حمایت می‌کند.
محمود تولایی رئیس سازمان بسیج علمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به چگونگی حمایت سازمان بسیج علمی از مخترعان، گفت: در حال حاضر در سطوح دانش آموزی و دانشجویی و اساتید بیش از یک هزار طرح و اختراع و پژوهش در حال حمایت در سازمان بسیج علمی کشور وجود دارد.
وی افزود: بسیج علمی کشور آماده است تا امروز که عرصه پیشرفت و عدالت است و سنگرهای کلیدی اقتدار کشور در عرصه‌های علم است با ظرفیت‌های کشور از طرح‌های کلیدی حمایت کند.
تولایی با اشاره به نحوه حمایت سازمان بسیج علمی از محققان گفت: ما در مسیرهای بوروکراسی و برخورد محققان به موانع اداری از آنها حمایت می‌کنیم.
رئیس سازمان بسیج علمی کشور اظهار داشت: بخش زیادی از نیازمندی‌های جامعه با ارتباط‌گیری ظرفیت‌های مردمی حل می‌شود و سازمان بسیج علمی نیز در تمام استان‌ها فعال است و در تمام اقشار بسیج نیز معاونت علمی دارد تا هر قشری بر اساس تعلق با سازمان در ارتباط باشد.
وی با اشاره به فعالیت مرکز حمایت از مخترعان در سازمان بسیج علمی گفت: تمام طرح‌هایی که ناظر به یک نیاز باشند را به کاربران در بخش‌های دفاعی و غیردفاعی معرفی می‌کنیم.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 354 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید