شهرداری های گلستان از تورم نیروی انسانی رنج می برند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شرایط اداری شهرداری های کشور خوب نیست و نسبت به انتظارات ساختار اداری پاسخگو نیست، در حال حاضر سایه سنگین بحران تورم نیروی انسانی بر سر شهرداری ها وجود دارد .
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست یک روزه شهرداران استان گلستان با مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  اظهار کرد:  حضور نیروهای کارآمد و آموزش دیده که متناسب با انتظارات در شهرداری ها باشد کم است و مساله بسیار آزار دهنده در بحث شهرداری ها، حجم زیادی از نیروهای مازادی است که در شهرداری ها در قالب پست های سازمانی و یا غیر سازمانی خیمه زده اند.
وی بیان کرد: هزینه بالای دستمزد که باید به این افراد پرداخته شود وناکارآمدی این افراد از جمله مشکلاتی است که شهرداری ها در حال حاضر با آن رو به رو هستند .
چراغعلی تصریح کرد: در هزاره سوم که شهرداری ها در سطح جهان از یک نهاد خدماتی و عمرانی به نهادهای اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده اند ،شهرداری های کشور ما هنوز به اقدامات خدماتی و عمرانی می پردازند و این روند باید تغییر کند.
وی بیان کرد: گردهمایی دو روزه مسئولین امور اداری و استخدامی 12دفتر امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور در گرگان در حال برگزاری است  و در این دو روز مباحث مربوط به آیین نامه استخدامی شهرداری های کشور مورد  بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 330 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید