ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس آغاز شد

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس آغاز شد

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس(IELTS) آکادمیک و جنرال از امروز هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه دهم اردیبهشت نیز ادامه دارد.

 

مرجع دانشگاهی کشور به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس (IELTS ) آکادمیک و جنرال از امروز هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه دهم اردیبهشت نیز ادامه دارد.

وی افزود: این آزمون در دو ماژول آکادمیک و جنرال در تهران برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان باید در موعد مقرر به سایت Ielts .iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا با برگزاری منظم آزمون‌های آیلتس از علاقه مندان و افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ثبت نام و از خروج ارز و هزینه‌های اضافی برای خانواده‌ها جلوگیری کند.

رئیس مرکز آزمون در رابطه با زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز سه شنبه هفدهم خردادماه در تهران و به نشانی حافظ، انتهای پل دوم روبروی تالار بورس پلاک ۳۰۳ برگزار خواهد شد.

اقبالی گفت: ثبت نام شوندگان باید راس ساعت ۷ در محل برگزاری حضور یابند.

مشاور ریاست دانشگاه در رابطه با زمان اعلام نتایج گفت: نتایج آزمون آکادمیک و جنرال در روز شنبه ۳۱ خردادماه بر روی وب سایت results.iauset.org قرار می‌گیرد.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 330 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید