تصادف مرگبار تریلی و پژو ۴۰۵/ ۱۵ کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته فقط در جاده های یک استان

ایسنا نوشت:

 

برخورد مرگبار یک‌دستگاه تریلی ولوو و یک‌دستگاه پژو 405 در کیلومتر 65 محور رامهرمز - ایذه در استان چهارمحال و بختیاری شش کشته برجا گذاشت.

برابر اعلام پلیس‌راه استان چهارمحال و بختیاری در ساعت 21:20 روزگذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه تریلی ولوو و یک‌دستگاه پژو 405 در کیلومتر 65 محور رامهرمز - ایذه در استان چهارمحال و بختیاری شش تن کشته شدند، کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 109 جاده فرعی چانف سه تن کشته و دو تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پراید، یک‌دستگاه تریلی ولوو و یک‌دستگاه تریلی رنو در کیلومتر 98 جاده دیهوک به کرمان سه تن کشته و دو تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس‌راه استان آذربایجان‌شرقی در ساعت 09:00 روزگذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پیکان با یک‌دستگاه سواری پژو روآ در کیلومتر 37 جاده سراب به بستان‌آباد سه تن کشته و سه تن مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پیکان اعلام کردند.

با بررسی تصادفات فوتی و جرحی حادث در معابر برون شهری کشور در روز جمعه مهمترین علل حوادث شامل عدم‌توجه به جلو 27.1 درصد تخطی از سرعت مطمئنه 19.9درصد ا نحراف به چپ 19.9درصد عدم‌رعایت حق‌تقدم 16.9درصد خستگی و خواب‌آلودگی 5.1 درصد و بر اساس همین گزارش 32 درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها بود و 8 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بود.

بر اساس اعلام سازمان راهداری استان خوزستان تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در محور رامهرمز - دشت دنا (جاده قدیم رامهرمز به باغملک) در استان خوزستان به منظور انجام عملیات راهسازی از امروز تا چهارشنبه 10 مهرماه ممنوع است. در زمان اجرای ممنوعیت تردد وسایل‌نقلیه و نیمه‌سنگین از محور رامهرمز - نمره یک - هفتگل - دشت دنا انجام می‌شود.

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 334 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید