تصادف خودروی مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه و مرگ او/ انحراف به چپ پراید عامل تصادف

 فارس نوشت:

 

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان ایلام گفت: انحراف به چپ پراید عامل سانحه رانندگی خودروی مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه بود.
یحیی صفری اظهار داشت: تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید در مسیر سه راهی کارزان سبب خروج سمند حامل هادی شریفی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه و خانواده‌اش به سمت بیرون جاده شد.
وی ادامه داد: خروج سمند و تصادف با قلوه‌ سنگ‌های بزرگ داخل حاشیه جاده و مزارع کشاورزی و همچنین واژگونی آن، سبب کشته شدن هادی شریفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه شد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: افزون بر این سه سرنشین دیگر این دستگاه سواری سمند نیز مجروح و در نخستین فرصت به مراکز درمانی ایلام منتقل شدند. یکی از سرنشینان این خودرو که دختر مرحوم هادی شریفی است در بیمارستان امام خمینی نیز جان باخته است. دو تن دیگر سرنشینان نیز در بیمارستان در حال مداوا هستند.
وی ادامه داد: مسیر جداکننده کارخانه سیمان در سه راهی کارزان یکی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بوده که بارها در این محور سوانح دلخراشی روی داده است.
صفری گفت: در نخستین فرصت و برای چندمین بار متوالی این موضوع و حادثه‌خیز بودن این نقطه را به اطلاع مسئولان اداره کل راه و شهرسازی خواهیم رساند.
هادی شریفی اهل استان ایلام بود که از سال 66 وارد سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام شد و آن زمان تاکنون در مسئولیت‌های مختلف از جمله معاون سیمای مرکز ایلام، قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام، مدیرکل مراکز اراک و کرمانشاه منشاء خدمات فراوانی در رسانه ملی بود.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 382 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید