مرگ پیرمرد 70 ساله بر اثر ریزش آوار در ساختمان 5طبقه در حال ساخت

وقوع حادثه ریزش آوار در محل یک ساختمان 5 طبقه ی در حال ساخت باعث گرفتار شدن دو نفر و مرگ یکی از آنها شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی بروز این حادثه شهروندان صبح امروز سه شنبه در تماس با سامانه 125 ضمن اطلاع رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با اطلاع یافتن از این اتفاق بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌5 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 12:09 دقیقه امروز راهی محل حادثه در 16 متری امیریه، خیابان خواجه زاده، کوچه یارندی کرد.
بر اساس این گزارش، محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه درحال ساخت بود و هنگامی که مالک ساختمان به اتفاق یکی از آشنایانش برای سرکشی وارد طبقه همکف این ساختمان شده بودند ناگهان سقف قسمتی از این طبقه به همراه 4 طبقه بالای این قسمت به یکباره بر روی آنها ریزش کرد.
آتش‌نشانان با بکارگیری تجهیزات ویژه ایمنی و نجات، پس از ایمن‌سازی محل موفق شدند مرد 30 ساله ای را در همان لحظات اول از زیر آوار بیرون بیاورند و برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.
این گزارش همچنین حاکیست، عملیات آوار برداری توسط امدادگران آتش نشانی برای خارج کردن نفر دوم همچنان ادامه پیدا کرد تا این که در ساعت 13:30 دقیقه امروز پیکر مالک ساختمان که پیرمردی 70 ساله بود را از زیر آوار ساختمان بیرون آوردند.
امدادگران اورژانس با انجام معاینات لازم مرگ این پیرمرد را تأیید و اعلام کردند. علت ریزش آوار هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.
 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 378 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید