کشف محموله بزرگ موادمخدر در آب‌های خلیج‌فارس

ایسنا نوشت:

 

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب بندرلنگه از کشف یک محموله بزرگ موادمخدر در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد و گفت: قاچاقچیان موادمخدر را از پاکستان به بوشهر، و سپس به کویت حمل می‌کردند.، اکبر بیژنی، از کشف، ضبط و دستگیری سوداگران مرگ در آب‌های ساحلی بندرلنگه توسط پلیس موادمخدر و پایگاه دریابانی بندرلنگه خبر داد.

وی در این خصوص با اشاره به این‌که «کل موادمخدر مکشوفه 7385 کیلوگرم بوده است» تصریح کرد: این محموله شامل 5780 کیلوگرم تریاک، 1469 کیلوگرم حشیش و 136 کیلوگرم هروئین بود که کشف و ضبط شد.

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب بندرلنگه با بیان این‌که «در ارتباط با این قضیه، یک نفر ناخدا و پنج نفر ملوان در شناور و چهار نفر دیگر از مرتبطین در بندرعباس دستگیر شدند» خاطرنشان کرد: درخصوص شش نفر متهم دستگیر شده در بندرلنگه تحقیقات مقدماتی شروع شده که با قرار بازداشت روانه زندان شده‌اند.

بیژنی افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده از دو متهم، اقرار صریح داشته‌اند که مواد موصوف را از یکی از بنادر پاکستان حمل و به مقصد بوشهر و سپس به کویت حمل می‌کرده‌اند.

دادستان بندرلنگه در ادامه گفت: شناور تجاری حامل موادمخدر هم اکنون در محل پارکینگ شناورهای دریابانی توقیف است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و پرونده مزبور جهت سیر مراحل قضایی در جریان است.

بیژنی در پایان گفت: دادگستری استان با توجه به رسالت قانونی و شرعی خود نسبت به برخورد با هرگونه جرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، الخصوص قاچاق موادافیونی مخدر بشدت برخورد می‌کند. 

تاریخ درج خبر: دفعات نمایش خبر: 329 بار
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است
 
 
تعداد نظرات ثبت شده (0)   نظر بدهید