پرسشنامه احساس انسجام فلسنبرگ


پرسشنامه احساس انسجام فلسنبرگ n

تعریف مفهومی پرسشنامه احساس انسجام فلسنبرگ

معرفی پرسشنامه احساس انسجام فلسنبرگ

این پرسشنامه یک آزمون 35 سوالی است که به صورت 3 یا 5 گزینه ای است و گزینه ها با مقیاس 3 درجه ای لیکرت نمره گذاری میشود. به این صورت که فردی که به هر یک از دو گزینه اول پاسخ دهد، نمره 3 که بالاترین امتیاز است و چنانچه به هر یک از دو گزینه آخر پاسخ دهد، نمره 1 که پایین ترین امتیاز است را دریافت می کند. حداقل و حداکثر نمره در این آزمون به ترتیب 35 و 105 است. این پرسشنامه شامل 3  زیر مقیاس فهم پذیری(توانایی درک) توانایی مدیریت و معناداری است.نسخه 29 و 13 سوالی این پرسشنامه توسط آنتونوسکی ساخته شده بود و این پرسشنامه توسط فلنسبرگ و همکارانش در سال 2006 تجدید نظر شد. فلنسبرگ(2006) برای بررسی اعتبار این پرسشنامه آلفای کرونباخ در دو پژوهش را به ترتیب 4/87% و 2/86% گزارش کرده است(صبری نظرزاده و عبدخدایی، 1389).

صبری نظرزاده،راشین و عبد خدایی، محمد سعید.(1389). رابطه احساس انسجام و سخت کوشی روانشناختی با راهبردهای مقابله ای. ویژه نامه روانشناسی معاصر، 5، ص. 490-492.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه احساس انسجام فلسنبرگ

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: