پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی


پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی میدگلی و همکارانn

مشخصات فایل پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی

نام نویسنده:
میدگلی و همکاران
نام لاتین:
PALS
سال انتشار:
2000
تعداد سوالات:
5
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای طیف لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی شامل ۶ گویه برای سنجش ساختار هدفی تبحری، ۳ گویه سنجش ساختار هدفی رویکرد عملکرد و ۵ گویه جهت سنجش ساختار هدفی اجتناب - عملکرد می باشد

قالب فایل سوالات پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی

روش نمره گذاری پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی

پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی و همکاران (PALS): پرسشنامه ادراک از ساختار هدفی کلاس میدگلی و همکاران بخشی از پرسشنامه میدگلی و همکاران (۲۰۰۰) شامل ۱۴ سؤال (شامل ۶ گویه برای سنجش ساختار هدفی تبحری، ۳ گویه سنجش ساختار هدفی رویکرد عملکرد و ۵ گویه جهت سنجش ساختار هدفی اجتناب - عملکرد) است که با طیف ۵ درجه ای لیکرت (از کاملا درست است تا کاملا غلط) تنظیم شده است.

میدگلی و همکاران (۲۰۰۰) ضریب پایایی مقیاس ادراک از ساختار هدفی کلاس را در سه خرده مقیاس ساختار هدفی تبحری، 76/0 ساختار هدفی رویکرد عملکرد، 70/0 و ساختار هدفی اجتناب - عملکرد، 83/0گزارش نموده اند که در پژوهش حاضر نیز ضریب پایایی مقیاس ادراک از ساختار هدفی کلاس در سه خرده مقیاس ساختار هدفی تبحری، 75/0 ساختار هدفی رویکرد عملکرد، 68/0 ساختار هدفی اجتناب - عملکرد، 80/0 با استفاده از روش آلفای کرونباخ به دست آمد. این مقیاس در مطالعه قادری (۱۳۸۸) مورد استفاده واقع شده و ضریب پایایی آن در سه خرده مقیاس ساختار هدفی تبحری، 74/0 ساختار هدفی رویکرد عملکرد ۶۹/0 و ساختار هدفی اجتناب - عملکرد، 68/0 گزارش شده است.

مختصری در مورد روش نمره گذاری پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی

 پرسشنامه ادراک از ساختار هدفی کلاس میدگلی و همکاران بخشی از پرسشنامه میدگلی و همکاران (۲۰۰۰) شامل ۱۴ سؤال (شامل ۶ گویه برای سنجش ساختار هدفی تبحری، ۳ گویه سنجش ساختار هدفی رویکرد عملکرد و ۵ گویه جهت سنجش ساختار هدفی اجتناب - عملکرد) است که با طیف ۵ درجه ای لیکرت (از کاملا درست است تا کاملا غلط) تنظیم شده است.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه ساختار هدفی کلاس میدگلی 14 سوالی

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: