آزمون درآمیختگی افکار


آزمون درآمیختگی افکار ولز، گویلیام و کار ترایت - هاتونn

مشخصات فایل آزمون درآمیختگی افکار

نام نویسنده:
ولز، گویلیام و کار ترایت - هاتون
نام لاتین:
Thoughts Fusion Inventory-TFI
سال انتشار:
2001
تعداد سوالات:
14
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
10 درجه ای طیف لیکرت
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

آزمون درآمیختگی افکار دارای 3 مولفه کنش، درآميختگی فکر – درآميختگی فکر – شيء و درآميختگی فکر-رويداد می باشد.

قالب فایل سوالات آزمون درآمیختگی افکار

روش نمره گذاری آزمون درآمیختگی افکار به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی آزمون درآمیختگی افکار

 یکی از مباحث بنیادی در مفهوم سازی الگوهای شناختی و فراشناختی وسواس، پدیده در آمیختگی افکار" (TF) می باشد. در این پدیده باورهای فراشناختی، مرز میان فکر و رویدادها و فکر و عمل را از میان می برد. گرچه TF به خودی خود مفهوم تازه ای نیست برای نمونه، بلولر اصطلاح «همه توانی افکار" را برای توصیف باورهایی به کار برد که بر آن اساس «بیماران می ترسیدند از راه افکارشان به دیگران آسیب برسانند، نقش آن در مفهوم سازی و درمان OCD در چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است. آزمون درآمیختگی افکار ولز، گویلیام و کار ترایت - هاتون باورهای رایج را در زمینه معنی و توانمندی افکار می سنجد.

باورهای فراشناختی مربوط به در آمیختگی افکار، عامل مهمی در پیش بینی بروز نشانه های وسواسی شناخته شده اند.. هم چنین دستکاری های آزمایشی، میزان افزوده ای از در آمیختگی فکر-کنش ها (TAF) پدید می آورد که افزایش افکار مزاحم پی در پی و ناراحتی را در پی دارند. املکمپ" و آردها (۱۹۹۹) نشان دادند که استنتاج معکوس و در آمیختگی فکر-کنش، پیش بینی کننده های مستقل و معنی داری برای بررسی رفتار اجباری هستند.

ولز، گویلیام و کار ترایت - هاتون (۲۰۰۱) پرسش نامه در هم آمیختگی افکار" (TFI) را بر پایه الگوی فراشناختی و با هدف سنجش گسترده مفهوم در آمیختگی افکار ساخته اند و در چند بررسی ویژگی های روان سنجی آن را سنجیده اند. 

آزمون در آمیختگی افکار  یک آزمون خودسنجی ۱۴ گونه ای است که باورهای رایج را در زمینه معنی و توانمندی افکار می سنجد. TFI سه مقوله درهم آمیختگی افکار را که در الگوی فراشناختی معرفی شده اند می سنجد. مولفه های آزمون در آمیختگی افکار عبارتند از: درآميختگی فکر – درآميختگی فکر – شيء و درآميختگی فکر-رويداد. در آزمون در آمیختگی افکار پاسخ ها بر یک پیوستار ۱۰۰ درجه ای (از صفر، «ابدأ اعتقادی ندارم» تا ۱۰۰،"کاملا معتقدم") و به صورت ده تایی نمره گذاری می شوند.  

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره آزمون درآمیختگی افکار

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: