ترجمه مقاله Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت


ترجمه مقاله Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت  Juan Manuel García Lara, Beatriz García Osma, Fernando Penalvan

تعریف مفهومی ترجمه مقاله Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت

معرفی ترجمه مقاله Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت

ترجمه مقاله لاتین Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت در 45 صفحه توسط مترجمان حرفه ای و در قالب فایل Word آماده شده است. در زیر نمونه ترجمه قسمتهایی از مقاله قرار گرفته است.

 

ترجمه توسط مترجمان حرفه ای انجام شده است و کیفیت آن تضمین شده است و در صورت عدم رضایت قابل ویرایش می باشد. برای اطمینان بر نماد اعتماد کلیک کنید.

 

چکیده

ما ادعا داریم که محافظه کاری بازده سرمایه گذاری را افزایش می دهد  و به ویژه برآوردمان  این است که محافظه کاری  مناقشات مربوط به سرمایه-بدهی را حل کرده، دسترسی شرکت به  تامین بدهی را تسهیل می کند ،کمبود سرمایه گذاری را کاهش  داده و  امکان  سرمایه گذاری محتاطانه را می دهد . نتایج تجربی و میدانی  این پیش بینی ها را تایید نموده اند . ما دریافتیم که هرچه احتیاط شرکت ها  بیشتر باشد سرمایه گذاری نیز بیشتر است و اوراق قرضه بیشتری در معرض  کمبود سرمایه گذاری قرار می گیرند و این ویژگی ها بیشتر در شرکت هایی است که عدم تقارن اطلاعات در آنها زیادتر باشد.  همچنین ما به این نتیجه رسیدیم که محافظه کاری با  کاهش سرمایه گذاری افراطی حتی برای سرمایه گذاری های غیر شفاف مانند تحقیق و توسعه، همراه است  .

کلمات کلیدی: محافظه کاری، به موقع بودن سود نا متقارن، بازده سرمایه گذای، کمبود سرمایه گذاری، سرمایه گذاری افراطی

1.مقدمه

فرضیه ها و یافته های پژوهش قبلی بیدل و همکاران(2009) این بود که کیفیت حسابداری باعث افزایش بازده سرمایه گذاری می شود؛ آنها  همبستگی منفی (مثبت)مشروط میان کیفیت حسابداری و سرمایه گذاری عملیاتی شرکتی که  در معرض سرمایه گذاری افراطی(کمبود سرمایه گذاری) است  را شناسایی نمودند. ما این سیر پژوهشی را توسعه دادیم و فرضیه های مشابهی مطرح نموده و به این نتیجه رسیدیم که همبستگی منفی (مثبت) مشروط بین محافظه کاری و سرمایه گذاری عملیاتی شرکتی که در معرض سرمایه گذاری افراطی (کمبود سرمایه گذاری)است، وجود دارد. ما همچنین دریافتیم که هرچه محافظه کاری شرکتی که  در معرض کمبود سرمایه گذاری است  بیشتر باشد، بدهی بیشتر و سرمایه گذاری در پروژه های محتاطانه نیز زیاد تر می شود  و نیز اثرات سرمایه گذاری و بودجه ای محافه کارانه با افزایش عدم تقارن اطلاعات زیادتر می گردند. حسابداری محافظه کارانه  بیشتر بر نیازمندی های قابل تحقق و شدید در تعیین عایدی های اقتصادی مربوط به زیان ها اعمال می شود. این یافته در خصوص عایداتی نشان داد  که ثبت زیان های اقتصادی که تایید انها مشکل است از روند نزولی  در ارزش گذاری دارایی های خالص سریع تر است. پیشینه نشان می دهد که محافظه کاری بازده سرمایه گذاری را با کاهش سرمایه گذاری افراطی مدیریت، بهبود می بخشد. ما وضعیتی را  که محافظه کاری می تواند سرمایه گذاری را زمانی که شرکت در موقعیت سرمایه گذاری افراطی قرار دارد، را افزایش دهد، بررسی نمودیم . پژوهش قبلی نشان داده که محافظه کاری 1)   مانع گزینش مدیریتی پروژه هایی که ارزش خالص منفی (NPV) دارند است  و نیز  باعث رهاسازی پروژه های ضعیف در وهله اول می شود و 2) انگیزه ای برای کنارگذاشتن NPV–مثبت پروژه های است که ریسک بالا دارند.

2. محافظه کاری، سرمایه گذاری و تامین بودجه: ارائه فرضیات

ما دو فرض و برآورد مهم داردیم: 1) محافظه کاری با سرمایه گذاری افزایش یافته در شرکت هایی که کمبود سرمایه دارند، مواجه است و 2) محافظه کاری مشکلات شرکت هایی که با سرمایه گذاری افراطی مواجه اند را کاهش می دهد. این براوردها منجر به دو فرضیه در مورد نقش بدهی و صاحبان بدهی در کاهش محدودیت های سرمایه گذاری می شود.  نتایج ما بر اساس پیشینه پژوهش و ارتباط تامین مالی و تصمیمات سرمایه گذاری است.

3. طرح تحقیق

3-1 معیار اصلی برای گزارشگری محافظه کارانه

.......

 

 

 

Abstract

We argue that conservatism improves investment efficiency. In particular, we predict that it resolves debt-equity conflicts, facilitating a firm׳s access to debt financing and limiting underinvestment. This permits the financing of prudent investments that otherwise might not be pursued. Our empirical results confirm these predictions. We find that more conservative firms invest more and issue more debt in settings prone to underinvestment and that these effects are more pronounced in firms characterized by greater information asymmetries. We also find that conservatism is associated with reduced overinvestment, even for opaque investments such as research and development.

JEL classificiation

  • G10;
  • G31;
  • M41

Keywords

  • Conservatism;
  • Earnings asymmetric timeliness;
  • Investment efficiency;
  • Under-investment;
  • Over-investment

قیمت به تومان:
19,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره ترجمه مقاله Accounting Conservatism and Firm Investment Efficiency محافظه کاری حسابرسی و بازده سرمایه گذاری شرکت

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: