دانلود پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت بر روی شرکت های کوچک


دانلود پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت بر روی شرکت های کوچک  آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت بر روی شرکت های کوچک

معرفی دانلود پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت بر روی شرکت های کوچک

پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت برروی شرکت های کوچک که در 23 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

آنچه كه تصميم گيري مربوط به ساختار سرمايه شركت هاي كوچك و متوسط را تحت تاثير قرار مي دهد به صورت كشف نشده باقي مانده است. شركت ها به دليل اجراي پروژه هاي سرمايه گذاري سودآور در دسترس، تسويه بدهي هاي موعد رسيده، افزايش سرمايه در گردش و پرداخت سود به سهامداران به منابع مالي متعددي دسترسي دارند. اين منابع، وجوه نقد حاصل از فعاليت هاي عملياتي و فروش دارايي ها (بعنوان منابع داخلي تامين مالي)، استقراض وام بانكي، انتشار اوراق مشاركت و انتشار سهام جديد(بعنوان منابع مالي برون سازماني) را شامل مي شود)(رحيميان، 1380). توانايي شركت ها در تعيين منابع مالي مناسب از عوامل اصلي بقا و رشد و پيشرفت يك شركت به شمار مي رود، مديريت بايد در زمان روش تامين مالي به هدف بيشينه سازي ثروت سهامداران توجه كند و با توجه به هزينه منابع مختلف تامين مالي و آثار اين منابع بر بازده و ريسك شركت به گزينش منابعي روي آورد كه باعث به حداقل رساندن هزينه تامين مالي شوند.(كردستاني، 1387).

- ادبیات پژوهش:

پور حيدري(1391) به بررسي تاثير ويژگي هاي شركت، نوع صنعت و مالكيت نهادي بر اختلاف ماليات ابرازي و قعطي شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخت. يافته هاي بررسي 64 شركت حاكي از آن است كه از بين ويژگي هاي شركت، اندازه، فرصت هاي رشد وسودآوري شركت با اختلاف ماليات ابرازي و قطعي شركت هاي مورد بررسي رابطه مثبت و معناداري وجود دارد. با اين وجود، بين ميزان اهرم مالي و عمر شركت با اختلاف ماليات ابرازي و قطعي رابطع معناداري مشاهده نشد.

رام(1391) به بررسي عوامل موثر بر ساختار مالي شركت هاي كوچك و متوسط پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخت. محقق اينگونه نتيجه گيري نمود كه نتايج پژوهش حاكي از وجود رابطه معكوس ميان متغيرهاي نقدينگي و فرصت هاي رشد با ساختار مالي شركت هاي كوچك و متوسط بوده و ساير متغيرهاي تحقيق شامل ريسك سيستماتيك، قيمت سهام، نوسانات سود فاقد رابطه معنادار با ساختار مالي شركت هاي مذكور بوده اند.

- اهداف تحقيق

- فرضیه های تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده ها

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده حسابداری با عنوان تاثیرخصوصیات شرکت وصنعت بر روی شرکت های کوچک

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: