پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی


 پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی گارنفسکی و همکارانn

مشخصات فایل پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی

نام نویسنده:
گارنفسکی و همکاران
نام لاتین:
CERQ-K-P
سال انتشار:
2005
تعداد سوالات:
36
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای طیف لیکرت
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی دارای مولفه های ملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد بر برنامه ریزی، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه پذیری، فاجعه سازی و ملامت دیگران می باشد.

قالب فایل سوالات پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی

روش نمره گذاری پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی

 پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان توسط گارنفسکی و همکاران(35) از روی نسخه اصلی پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان به منظور استفاده در جامعه کودکان تدوین شده است. نسخه کودکان  پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان از نظر شیوه نمره گذاری، تعداد سوال و خرده مقیاس، شبیه نسخه اصلی است ولی محتوای سوالات به گونه ای طراحی شده اند که برای کودکان قابل درک باشند(39، 27).

 پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان، یک پرسشنامه چند بعدی است که جهت شناسایی راهبردهای مقابله ای شناختی کودکان پس از تجربه وقایع یا رویدادهای منفی مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر پرسشنامه های مقابله ای که به صورت آشکار بین افکار فرد و اعمال واقعی وی تمایز قائل نمی شوند،  پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان، افکار فرد را پس از مواجهه با یک تجربه منفی یا وقایع  آسیب زا ارزیابی می کند و یک ابزار خودگزارشی است و دارای 36 ماده می باشد. CERQ-K دارای پایه تجربی و نظری محکمی بوده و از 9 خرده مقیاس تشکیل شده است. خرده مقیاس های مذکور 9 راهبرد شناختی ملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد بر برنامه ریزی، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه پذیری، فاجعه سازی و ملامت دیگران را ارزیابی می کنند. دامنه نمرات مقیاس از 1(تقریبا هرگز) تا 5(تقریبا همیشه) می باشد. هر خرده مقیاس شامل 4 ماده است. نمره کل هر یک از خرده مقیاسها از طریق جمع نمره ماده ها به دست می آید.بنابراین دامنه نمرات هر خرده مقیاس بین 4 تا 20 خواهد بود. نمرات بالا در هر خرده مقیاس بیانگر میزان استفاده بیشتر راهبرد مذکور در مقابله و مواجهه با وقایع تنش زا و منفی می باشد(35).

پرسشنامه  نظم جویی شناختی هیجان کودکان همراه با روش نمره گذاری، تفکیک مولفه ها، و پرسشنامه اصلی به زبان انگلیسی و دستورالعمل اجرا در قالب فایل Word  آماده شده است.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: