پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه


پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه n

تعریف مفهومی پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه

معرفی پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه

این پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه را می سنجد. اين پرسشنامه بر اساس ده شاخص روانشناختي از راهنماي تشخيص و طبقه بندي اختلالات رواني است. اين مقياس 23 آيتم دارد و بر اساس قالب پاسخ طيف ليکرت شش گزينه اي( 1- هرگز 2- تقريبا هرگز 3- برخي اوقات 4- اغلب 5-تقريبا هميشه 6- هميشه-) است. نمرات بالا منعکس کننده استفاده مفرط است(جنارو و همکاران، 2007). گل محمدیان و یاسمی نژاد(1390) در بررسی هنجاریابی این مقیاس بر روی 782 دانشجو پایایی آزمون به روش آلفای کرانباخ را 903/. گزارش دادند. پایایی مقیاس از طریق باز آزمایی مقیاس714/. =r محاسبه شد که در سطح 001/. معنی دار بود. همچنين بررسی پایایی تنصیف حاکی از آن بود که بين دو نيمه آزمون تفاوت معني داري وجود ندارد. روایی محتوای آزمون نیز توسط 10 نفر از صاحب نظران روانشناسی و علوم تربیتی با میانگین نمره 33/8 از 10 با ضریب روایی 91/0 مورد تایید قرار گرفت. در کل يافته ها نشان داد که مقياس COS ابزاری معتبر براي انجام تحقيقات ميداني است و دارای روايي و پايايي رضايت بخش است. یک نمونه ازسوالات پرسش نامه بدین شرح است. "اگر از تلفن همراه استفاده نکنيد احساس بي تابي يا نگراني مي کنيد؟. "

مشخصات فایل این پرسشنامه:

قالب فایل: Word

تعداد سوالات: 23

مقاله اصلی فارسی : دارد

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: