پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال


پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال   خدادادیn

مشخصات فایل پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال

نام نویسنده:
خدادادی
نام لاتین:
FBBE
سال انتشار:
تعداد سوالات:
45
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
7 درجه ای طیف لیکرت
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال دارای ویژگیهای تداعی برند، 7 گویه برای منافع تداعی برند، 6 گویه برای نگرش های تداعی برند، 12 گویه هویت برند و 8 گویه وفاداری به برند می باشد که گویه ها تفکیک نشده اند.

قالب فایل سوالات پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال

روش نمره گذاری پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال

باشگاه های ورزشی حرفه ای، لیگ های برتر و لیگ های قهرمانی(UEEA) از این موضوع آگاهند که چارچوب استراتژی های اجرا شده توسط باشگاه های حرفه ای خارجی به طور کلی و باشگاه های فوتبال به طور خاص برای جذب و افزایش علاقه و به دست آوردن طرفداران ماهواره ای با استفاده از حقوق صاحبان سهام با نام تجاری مبتنی بر مشتری هستند. در فوتبال باشگاه های موفق خودشان را به عنوان برندها، بویژه در بازارهای خارجی مشاهده می کنند(بودت و چاناوات، 2010:2). ارزش نام تجاری ارزش اضافه شده ای است که به خاطر نام برند به آن اعطا شده است. سرمایه های قابل لمس و فیزیکی مانند زمین و ساختمان ممکن است تخریب شود ولی نام تجاری و ارزش آن گرچه در ترازنامه ثبت نمی شود می تواند بیش از ارزش سرمایه های فیزیکی باشد(جلال زاده و اختیاری، 69:1388). ارزش وِیژه برند به طور دقیق به این معناست که مشتریان نسبت به نام برند آگاهی بالایی دارند،کیفیت برند برای آن ها قابل توجه است، تصویر مطلوبی از آن برند دارند و ذهنیت آنها نسبت به آن برند خوب است و به آن برند وفادار هستند. آگاهی از برند مربوط می شود به قدرت تایید یا اثری که برند در ذهن می گذارد و به وسیله توانایی تشخیص برند تحت شرایط مختلف منعکس می شود. تصویر یک برند به انواع تداعی هایی که برند در ذهن مشتری می گذارد، مربوط می شود که به نوبه خود چنین تعریف شده اند:1.ویژگی ها(محصولات مرتبط و محصولات غیرمرتبط)؛ 2.مزایا(تابعی، تجربی، نمادین) و 2.نگرش نسبت به نام تجاری. با استفاده از ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، باشگاه های فوتبال در یک بازار خارجی می توانند بفهمند که چگونه رقبای آنها متمایز شده اند و چه فاکتورهایی به شکل موثر ابعاد کیفیت برند آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. مدل تداعی برند گلادن و فانک سه بعد دارایی ها، منافع و نگرش های برند را بر اساس تئوری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری کلر(1993)طراحی کرده اند که این ابعاد متغیرهای توصیف کننده مفهوم وفاداری به برند هستند. هوادارن ممکن است یک تیم را به خاطر میزان برد، بازیکنان ستاره، سرمربی مشهور یا جذابیت استادیوم حمایت کنند.

پرسشنامه محقق ساخته ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) با 45 گویه در مقیاس هفت مرتبه ای لیکرت(کاملا مخالفم:1 تا کاملا موافقم:7) می باشد. بر اساس نتایج تحلیل عاملی از 52 گویه پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار 7 گویه در تحلیل اکتشافی حذف و 45 گویه در پنج عامل قرار گرفت. در نهایت پرسشنامه FBBE با 12 گویه برای ویژگیهای تداعی برند، 7 گویه برای منافع تداعی برند، 6 گویه برای نگرش های تداعی برند، 12 گویه هویت برند و 8 گویه وفاداری به برند در تحلیل عاملی تاییدی مورد تایید قرار گرفت.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار فوتبال

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: