پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)


پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری) احمدیانn

مشخصات فایل پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)

نام نویسنده:
احمدیان
سال انتشار:
تعداد سوالات:
25
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)

قالب فایل سوالات پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)

روش نمره گذاری پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری) به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)

برند یک ابزار مهم ارتباطی در مجموعه مدیریت ارتباط مشتری(CRM) شرکت است، همانطور که پژوهش اردم و سوئیت(1998) نیز به آن اشاره می کند. آن جریان پژوهشی که بر مبنای اطلاعات نمونه اقتصادی ساخته می شود، در مورد محصول به کار رفته و پیشنهاد می کند که علائم تجاری به دو دلیل برای مصرف کنندگان با ارزشند:(1) به این دلیل که آنها ریسک ادراک شده مصرف را کاهش می دهند و (2) به این دلیل که آنها در هزینه های تصمیم گیری صرفه جویی می کنند. مبنای این اظهرات این است که برند، یک علامت موثر بازار است که شرکت برای مورد توجه قرار دادن عدم تقارن اطلاعات بازار، آن را گسترش می دهد(به عبارت دیگر، مصرف کنندگان در مورد محصول یا خدمات یک شرکت، کمتر از خود شرکت اطلاع دارند، از این رو در شرایط نامساعدی قرار می گیرند که سرانجام منجر به تردید مصرف کننده در مورد محصول می شود(اسوینی و اسویت، 2008، 180). اگر چه همین استدلال مستقیما در مورد خدمات قابل اجرا نیست، ولی با این وجود عدم تقارن های اطلاعاتی احتمالا در میان مصرف کنندگان خدمات نیز وجود دارد. اساسا مصرف کنندگان میزانی از تردید را در مورد (1) وعده هایی که شرکت داده است و تمایل و توانایی برای عمل کردن به آنها و (2) مزیت حفظ یک رابطه بلند مدت با تامین کننده خدمات برای مصرف کننده وارد می کنند.

این عدم تقارن، مشتری را در رابطه با شرکت در شرایط نامساعدی قرار می دهد. از این رو شرکت برای جبران تردید به وجود آمده، با نشان دادن تمایل خود برای عمل به وعده های خدماتی ای که به مشتری داده اند، دارای انگیزه می شود. علائم تجاری به مصرف کنندگان قدرت نفوذی بر شرکتها بخشیده و شرکتها را تشویق به اعمال رفتار مناسب می کنند، یعنی شرکتها را وادار می کنند به قولهایی که به مصرف کنندگان داده اند، عمل نمایند(ایبید، 18-181).

پرسشنامه اعتبار برند به همراه یک مقاله فارسی آماده شده است که به محض پرداخت موفق به ایمیل ارسال می گردد.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه اعتبار برند(در حیطه بانکداری)

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: