پرسشنامه استرس والدینی - 120 سؤالی


پرسشنامه استرس والدینی - 120 سؤالی n

تعریف مفهومی پرسشنامه استرس والدینی - 120 سؤالی

معرفی پرسشنامه استرس والدینی - 120 سؤالی

این شاخص، یک پرسشنامه مبتنی بر خود-گزارش دهی است که بر اساس آن می توان اهمیت استرس در نظام والد-کودک را ارزشیابی کرد. شکل شاخص استرس والدینی این پژوهش، به عنوان شکل بازنگری شده شکلهای پیشین است که تصحیح آن آسانتر و مقدار مواد آن کمتر است. این شاخص، شامل 120 ماده است که دو قلمرو کودکی (47 ماده) و والدینی(54 ماده به اضافه یک مقیاس اختیاری تحت عنوان تنیدگی زندگی(19 ماده) را در بر می گیرد. زیر مقیاسهای مربوط به هر قلمرو و همچنین تعداد موارد آنها عبارتند از:

قلمرو کودکی، شش زیر مقیاس سازش پذیری(11 ماده)، پذیرندگی(7 ماده)، فزون طلبی(9 ماده)، خلق(5 ماده)، بی توجهی/فزون کنشی(9 ماده )، تقویت گری(6 ماده) و قلمرو والدینی، هفت زیر مقیاس افسردگی(9 ماده)، دلبستگی(7 ماده)، محدودیتهای نقش(7 ماده)، حس صلاحیت(13 ماده)، انزوای اجتماعی(6 ماده)، روابط با همسر(7 ماده)، سلامت والد(5 ماده) را شامل می شود.

مشخصات فایل پرسشنامه:

قالب فایل: pdf

تعداد سؤالات پرسشنامه: 120

روایی و پایایی: دارد

منابع : دارد

روش نمره گذاری: دارد

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه استرس والدینی - 120 سؤالی

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: