پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان


پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان خانوردیn

مشخصات فایل پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان

نام نویسنده:
خانوردی
سال انتشار:
1382
تعداد سوالات:
20
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای طیف لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان تک مولفه ای می باشد.

قالب فایل سوالات پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان

روش نمره گذاری پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

تعریف مفهومی پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان

منظور از انتقال ارزش ها، عبارت از ارزش هایی است که گذشتگان به آن پایبند بودند و اکنون می بایست این ارزش ها را به منظور رشد و تعالی و سعادت نسل جدید منتقل نمود که در این زمینه، نهادهای مختلف نظیر صدا و سیما، وزارت ارشاد اسلامی، حوزه های علمیه، خانواده، همسالان و آموزش و پرورش، عهده دار حفظ و انتقال آن هستند. تردیدی نیست که انتقال ارزش ها با تمام حساسیت و ظرافت خود، باید قبل از همه در کودکان نهادینه و تزریق شود. تمام نهادها ضامن انتقال این ارزش ها می باشند، لیکن نهاد آموزش و پرورش از جایگاه مهم تری برخوردار است؛ زیرا این دوران با توجه به ویژگی های خاص خود، دربردارنده زمینه کافی برای دریافت سریع و عمیق ارزش های دینی است. بنابراین، یکی از وظایف و اهداف آموزش و پرورش انتقال ارزش هاست که از طریق معلم، کلاس و مدرسه تحقق می یابد. برای سنجش راهکارهای انتقال مفاهیم دینی از پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان استفاده می شود.

منظور از راه کارهای تربیت دینی، روش های تربیت دینی می باشند؛ چرا که روش ها، دستورالعمل های جزئی هستند که اهداف و اصول آموزش دینی را به ثمر می رسانند و به آنها عینیت می بخشند. در واقع، بخش کاربردی فرایند آموزش دینی، عبارت از روش های تربیت دینی است. روش ها دستورالعمل جزئی هستند که برای ایجاد تغییرات مطلوب در فرد متربی به کار گرفته می شود. هر دسته از این دستورالعمل ها در دامنه یک اصل تربیتی قرار گرفته و مبتنی بر آنند. در کشف روش ها توجه به مبانی و اهداف تربیت و ارتباط با آنها ضرورت دارد. که به این منظور از پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان استفاده می شود. برای ارزیابی آموزش تربیت دینی از راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان خانوردی استفاده می شود.

معرفی پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان

پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان در قالب 20 سوال توسط خانوردی (1382) ساخته شده است. سوالات پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان بر اساس مقیاس 5 درجه ای لیکرت نمره گذاری می شود.

 

پرسشنامه راهکارهای انتقال و آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان در قالب فایل Word به همراه تعریف مفهومی در 9 صفحه آماده شده است که به محض پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

نمونه سوالات پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان :

1-به نظرمن، رفتار و شخصیت شایسته مربی، نقش مثبتی درانتقال مفاهیم دینی دارد.

2-اردوهای زیارتی می توانند نقش موثری در انتقال و آموزش مفاهیم دینی ایفا نمایند.

3-من معتقدم آموزش و انتقال مفاهیم دینی به کودکانی که درخانواده های مقید به این امور رشد کرده اند راحت تر خواهد بود.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه راهکارهای آموزش مفاهیم دینی به دانش آموزان

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: