پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار


پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار روتول و آرنولدn

مشخصات فایل پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار

نام نویسنده:
روتول و آرنولد
سال انتشار:
2007
تعداد سوالات:
12
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای طیف لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار دارای 5 مولفه پیامد های مربیگری، اتحادهای کاری، هدف گذاری، تمرکز بر راه حل، مدیریت فرایند و مسئولیت پذیری می باشد.

قالب فایل سوالات پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار

روش نمره گذاری پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار

امروزه بیش از هر زمانی نیاز است که مدیران در همه سطوح و به طور واقعی درگیر مربیگری کارکنان خود شوند، بویژه  در شرایط بحران اقتصادی کنونی که بر همه جوامع و سازمانها تاثیر گذاشته است. مطالعات جهانی بیانگر افزایش فشارهای شغلی است. یک تحقیق که اخیرا بر روی 5 هزار کارگر در انگلستان انجام شد، نشان داد که 45 درصد از پاسخ دهندگان از استرس های شغلی، سی و سه درصد از دست نیافتن به اهداف، سی و هشت درصد از مدیریت ضعیف و چهل و یک درصد از عدم تعادل بین زندگی شخصی و زندگی کاری رنج می برند. برای سنجش مهارتهای مربیگری از پرسشنامه مهارت های مربی گری هدف مدار استفاده می شود.

اکنون مدیران باید بدانند چه عواملی بر بهره وری تاثیر دارند و چگونه اثرات آنها را می توان مربیگری کرد؟ مدیران به عنوان مربی، باید بتوانند اهداف فرد را در راستای استراتژی سازمانی قرار دهند، با تاکید بر نقاط قوت در آنها احساس مسئولیت برای رشد، پیشرفت، به فعلیت رساندن استعدادها و یادگیری بیشتر را بیدار کنند و در نتیجه بهره وری آنان را بالا ببرند. مدیر - مربی قادر است به کارکنان کمک کند که خودشان را سریعتر با تغییرات محیطی وفق دهند و به سازمانها کمک می کند از طریق افراد به ارشد و توسعه دست یابند.

برای اولین بار کن بلانچارد»، واژه مربیگری و مدیر به عنوان مربی را به کار برد. آشنایی او با «دان شولا» ( Dan Shola) مربی صاحب نام فوتبال و چگونگی کار او، بلانچارد را به این نتیجه رساند که در دنیای پر تلاطم امروز، برای بقای سازمانها و به حداکثر رساندن بازده انسانها، بهترین راه مدیریت، مربیگری است. هر حرف واژه Coach در زبان انگلیسی، آغاز گر عنوان یکی از کیفیتهایی است که بیانگر رهبر کارآمد است: عقیده مندی ( Conviction _ Driven ):هیچگاه بر سر باورهای خود مصالحه نکنید. یادگیری فراوان (Overlearning): آنقدر تمرین کنید تا کامل شوید. گوش به زنگ بودن ( Audible_ Ready) : بهنگام دگرگون شوید. پایداری (Consistency): هشیارانه به کنشها واکنش نشان دهید . راد مردی ( Honesty _ Based): گفتارتان را کردار کنید.

در مربیگری تمرکز بر روی فرد است. مربیگری قادر است بین اهداف سازمانی و نیازهای فردی کارمندان برای رشد و پیشرفت تعادل برقرار کند و سبب برقراری یک رابطه مبتنی بر منفعت بین فرد و سازمان شود. ضروری نیست که یک مربی، به طور حتم تجربه مستقیم کاری فردی که به او مراجعه کرده است را داشته باشد، مگر در مواردی که مربیگری در رابطه با یک مهارت ویژه باشد. یک مربی به دنبال آن نیست که به موضوعات عمیقی مانند اعتماد به نفس پایین و عملکرد شغلی ضعیف بپردازد، بلکه بیشتر به موضوعات کاربردی مانند تنظیم هدفها و دستیابی به نتایج در یک محدوده زمانی مشخص می پردازد. یک مربی خوب باید قادر باشد با افراد ارتباط برقرار کند و به آنها انگیزه و روحیه بدهد. آنها می توانند به افراد کمک کنند که خلاقیت و مهارتهای حل مسئله را در خود تقویت کنند؛ مهارتهایی که در زندگی کاری روزانه از دست رفته اند و فراموش شده اند. فرایند مربیگری به افراد کمک می کند که خود را سریعتر با تغییرات محیطی وفق دهند و به آنها کمک می کند که ظرفیتها و تواناییهایشان را بشناسند.

پرسشنامه مهارت های مربی گری هدف مدار با هدف در قالب 12 سوال به منظور بررسی مهارت های مربی گری هدف مدار در سازمان طراحی شده است. پرسشنامه مهارت های مربی گری هدف مدار  در قالب مقیاس 5 درجه ای لیکرت از کاملا موافقم تا کاملا مخالفم نمره گذاری می شود.

پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار در 12 صفحه همراه با تعریف مفهومی و مدل های نظریه به محض پرداخت موفق، قابل دانلود می باشد.

 

تعدادی از سوالات پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار:

1- مربی گری من اثربخش بوده و به افراد کمک می کند تا به اهدافشان برسند.

2-شاگردان من، برای زمانی که صرف گفتگو و مکالمه با آن ها می کنم، ارزش قائل هستند.

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه مهارت های مربیگری هدف مدار

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: