آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون


آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون  تولوز و پیرونn

مشخصات فایل آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون

نام نویسنده:
تولوز و پیرون
سال انتشار:
تعداد سوالات:
525
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
ندارد
مقیاس نمره گذاری:
تعریف مفهومی:
ندارد
اسامی مولفه ها:

آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون

معرفی آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون

حواس انسان در هر لحظه محرک های بیشماری را از محیط اطراف دریافت می کند که از میان آنها فقط تعداد اندکی برای ادراک و سایر فرآیندهای ذهنی برگزیده می شود. این توانایی حکایت از فرآیند توجه دارد.ادراک به عنوان اساس همه فعالیت های عالی ذهن هنگامی که به خوبی و سهولت انجام خواهد گرفت که حالت تمرکز و دقت در شخص وجود داشته باشد، پس می توان گفت که دقت یا توجه بر ادراک مقدم است. ادراک اشخاص از موقعیت های مختلف نیز بستگی به میزان دقت آنها دارد. هرچه بیشتر به چیزی توجه کنند، آنرا بهتر درک می کنند
بی توجهی حالتی است که در آن دقت متمرکز نیست و توجه شخص از چیزی به چیز دیگر منحرف می شود، بدون این که انتخابی در بین باشد. توجه به عنوان تمرکز یا عمل متمرکز کردن فعالیت ذهنی تعریف می شود.
آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز  بمنظور بررسی تأثیر حواسپرتی و کار مضاعف بر عملکرد افراد صورت گرفته است . به عبارت ديگر انسان هنگامي که دو کار را با هم انجام مي دهد يا حين انجام دادن کاري دچار حواس پرتي مي شود؛ نسبت به زماني که فقط يک کار انجام مي دهد يا حواس پرتي پيدا نمي کند بازدهي کمتري خواهد داشت يا خير؟ و آیا اصلا در عملکرد او تغیری ایجاد میشود؟
 اینگونه آزمایشها بطور حتم توسط افراد دیگری هم مثل خود تولوز و پیرون هم انجام گرفته است ، که آزمایش آنان نيز نشان داد که حواسپرتی و کار مضاعف بر کارآمدی افراد تأثیر می گذارد .

 ابزار  آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز :
1. زمان سنج
2. خودکار
3. آزمون مربع های دنباله دار آزمون تولوز- پیرون

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره آزمون سطوح کارآیی یا خط زنی تولوز – پیرون

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: