راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A


راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A n

مشخصات فایل راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A

نام لاتین:
Metropoliten Readiness Tests-MRT
سال انتشار:
تعداد سوالات:
102
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
الف، ب و ج
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A دارای 7 مولفه معنای کلمات، حروف الفبا، اعداد و ارقام، دریافت شنیداری، جور کردن، کپی کردن و ترسیم آدمک (اختیاری) می باشد.

قالب فایل سوالات راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A

روش نمره گذاری راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

تعریف مفهومی راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A

آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A برای ارزیابی تکامل مهارت ها وتوانائی ها و سنجش میزان آمادگی دانش آموزانی است که برای اولین بار به مدرسه می روند . آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A برای نوآموزانی که در انتهای دوران پیش دبستانی و ابتدای ورود به دبستان قرار دارند تدوین شده است و زمینه ای سریع ، راحت و قابل اطمینان برای طبقه بندی اولیه دانش آموزان فراهم می آورد که با استفاده از آن معلمان می توانند تعلیمات خود را به شکل مؤثرتری در اختیار نوآموزان قرار دهند. آزمون متروپالیتن به منظور سنجش کار آیی برنامه های مهد کودک تدوین نشده است اما کاملاً منطقی است که یک مهد کودک خوب می تواند در پرورش برخی از توانائی هایی که در آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A از آنها صحبت می شود سهم بسزایی داشته باشد.

معرفی راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A

آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A برای نوآموزانی که در انتهای دوران پیش دبستانی و ابتدای ورود به دبستان قرار دارند تدوین شده است و زمینه ای سریع ، راحت و قابل اطمینان برای طبقه بندی اولیه دانش آموزان فراهم می آورد که با استفاده از آن معلمان می توانند تعلیمات خود را به شکل مؤثرتری در اختیار نوآموزان قرار دهند. آزمون متروپالیتن به منظور سنجش کار آیی برنامه های مهد کودک تدوین نشده است اما کاملاً منطقی است که یک مهد کودک خوب می تواند در پرورش برخی از توانائی هایی که در این آزمون از آنها صحبت می شود سهم بسزایی داشته باشد.

آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A  دارای 7 مولفه  معنای کلمات، حروف الفبا، اعداد و ارقام، دریافت شنیداری، جور کردن، کپی کردن و ترسیم آدمک (اختیاری) می باشد.

نمونه سوالات راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A :

به آزمودنی ها بگویید :" به این صفحه نگاه کنید . در اینجا چند تصویر وحروف الفبا را می بینید . ( با انگشت اشاره کنید ). من یکی از حروف را نام می برم و شما پس از آنکه آن را پیدا کردید ، بر روی آن علامت بزنید ".

  1. "حاضر. انگشت خود را روی ردیف اول که تصویر یک سنجاق کشیده شده است بگذارید . دراینجا چند حرف الفبا نوشته شده است . حالا روی حرف «صاد» علامت بگذارید " . در هر سؤال فقط حرف مورد نظر را تلفظ کنید و از نام بردن آن به عنوان " حرف کوچک "

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره راهنمای آزمون آمادگی تحصیلی متروپالیتن فرم A

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: