دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا


دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا

معرفی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا

پروپوزال آماده رشته روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا که در 27 صفحه در قالب فایل WORD آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

       نظریه ذهن[1] (TOM)، یکی از مؤلفه­های اصلی شناخت اجتماعی است که به طور گسترده به توانایی درک هیجانات، انگیزه ها، افکار و متعاقب آن درک رفتارهای دیگران اشاره دارد (گریشام[2] و همکاران، 2010).

    نقص در نظریه ذهن که آسیب بسیاری در برقراری روابط و سایر حیطه های زندگی را منجر می­شود یکی از اساسی­ترین نقائص پایه­ای در اختلالات طیف اتیسم است که میزان شیوع این اختلال در دهه گذشته در سراسر جهان افزایش یافته است. در مطالعات همه گیرشناسی انجام شده در سال1960، میزان شیوع اختلالات طیف اتیسم 4 در 10000 گزارش شد که این میزان شیوع با تغییر در معیارهای تشخیصی و آگاهی بیشتر متخصصین و والدین از مشکلات تکاملی، دچار تغییر شده است  و روندی رو به افزایش داشته است.

  • اهمیت و ضرورت تحقیق

      تحقیقات فراوانی نشان داده­اند که حرکت و فعالیت­های فیزیکی می تواند موجب رشد شناخت و تحول آن گردد؛ حرکت و شناخت و هیجان و رشد اجتماعی رابطه  بسیار مستحکمی با هم دارند، پژوهش­ها نشان داده­اند در اثر جنبش و حرکت مغز متحمل تغییراتی می­شود که برای عملکرد شناختی بهینه لازم و مطلوب است (کوزیول و همکاران، 2013).

     یکی از جدیدترین نظریه­های حوزه رشد شناخت، نظریه ذهن است که پیش­نیازی برای درک محیط اجتماعی و لازمه  درگیری در رفتارهای اجتماعی رقابت­آمیز می­باشد. آسیب در این نظریه، از مهم­ترین ویژگی­های افراد اتیستیک می­باشد و پیامدهای گسترده­ای را در همه  زمینه­های رشدی و سازگاری افراد با اختلال اتیسم دارد. بنابراین بسیار مهم است که برای بهبود نظریه ذهن و در نتیجه شناخت و تعامل اجتماعی بهتر این کودکان به آنها کمک کنیم (پریور[3]، 2003).

 

.- اهداف تحقيق

- فرضیه های تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده‏ ها

- جامعه آماري، روش نمونه گیری و حجم نمونه

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

 

[1] .Theory Of Mind.

[2]. Grisham.

[3] Priore

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان اثربخشی روش دوسا بر نظریه ذهن در کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: