دانلود پروژه آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی


دانلود پروژه آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروژه آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی

معرفی دانلود پروژه آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی

پروژه کامل آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی که در 83 صفحه در قالب Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروژه آماده عبارتند از:

- چکیده

-مقدمه:

 یکی از مسئولیتهای هر نهاد اجتماعی، نیل به اهدافی است که علت وجودی آن نهاد را شکل می دهد . تحقق اهداف سازمانی در گرو همکاری و هماهنگی تمامی عواملی است که تعامل نظام مندآنها با یکدیگر به وجود سازمان معنا می بخشد. در این میان نیروی انسانی در تمام سطوح سازماننقش برجسته تر از سایر عوامل دارد که باید به آن به عنوان یک عامل ذی شعور و دارای نیازهایمادی ومعنوی، اهداف فردی، توقعات گروهی و سازمانی بیش از سایر عوامل توجه شود.

- شرح و بیان مسأله پژوهش

افزایش عملکرد و استفاده کارآمد از نیروی انسانی ضرورتی است که باید مورد توجه کلیه  مدیران و تصمیم گیرندگان سازمانها قرار گیرد . با توجه به اینکه یکی از مهمترین منابع موجود درسازمانها، نیروی انسانی شاغل در آنهاست، بخشی از اقدامات مدیریتی نیز با هدف بهره گیری هرچه مؤثرتر و کار آمدتر از این منابع به مرحله اجرا در می آید و مدیریت مؤثر عملکرد را به یکی ازمهمترین وظایف مدیران تبدیل نموده است . یکی از عوامل نامحسوس مؤثر برعملکرد کارکنان، تعهد سازمانی آنان می باشد .

-ضرورت و اهمییت پژوهش :

در بسیاری از تحقیقات انجام شده تعهد سازمانی به مثابه عامل اصلی و مؤثر بر افزایش بازدهی و عملکرد نیروی انسانی، مورد بررسی قرار گرفته است (خاکی 1376 ، ساروخانی 1381 ، مرتضوی 1372چلبی 1376)

تبیین تجربی تعهد سازمانی وهمچنین تجزیه و تحلیل ابعا د و عوامل مؤثر برآن، نقشی مهم درگسترش شناخت علمی بالاخص در حوزه جامعه شناسی کار خواهد داشت . براین مبناء انجام این تحقیق بر اساس معیارهای علمی خاصه مشارکت در دانش بشری و مشخص نمودن روابط بین متغییرها و سازه ها ضروری است.

-اهداف پژوهش

-فرضیه های پژوهش

-سوالات پژوهش

-تعاریف نظری و عملیاتی

- ادبیات تحقیق:

بررسی دقیق و عمیق ادبیات تحقق باعث می شود كه بتوان برای تحقیقی كه در درون تحقیقات سنتی و بر پایه محتوای پژوهش های ذی ربط قرار دارد یك چارچوب معقول و منطقی ارائه كرد. مروری بر ادبیات تحقیق باعث می شود كه چهار هدف كلی تأمین گردد. نخست آنكه نشان دهندة مفروضاتی اصلی است كه پرسش های عمومی تحقیق بر پایة آنها گذاشته شده است و در صورت امكان باید نشان دهندة الگوی (حوزه تفكری غالب) تحقیق باشد كه موجب استحكام بخشیدن به تحقیق می گردد و فرضیه ها و ارزش هایی را شرح می‌دهد كه پژوهشگر آنها را به دنیای تحقیق وارد می كند. دوم آنكه نشان دهد پژوهشگر دربارة موضوع تحقیقی دانشی وسیع و ژرف دارد و از روش های ذهنی كه تحقیق را احاطه و حمایت می كند بهرة كافی برده است. سوم آنكه...

پیشینه تحقیق:

- در پژوهشی كه توسط(پروف، 2006) تحت عنوان رابطه رضایت شغلی با تعهد سازمانی بر روی 132 نفر از كارمندان دانشگاهی در تركیه صورت گرفت. نتایج تحلیل همبستگی نشان داد كه همبستگی مثبتی بین رضایت شغلی و تعهد عاطفی و هنجاری در ارتباط با شغل و سازمان وجود دارد.

- در پژوهشی كه توسط (صمد، 2005) با عنوان رابطه بین تعهد سازمانی و رضایت شغلی با عملكرد شغلی بر روی 584 نفر از كاركنان شركت[1] مالزی انجام شد، نتایج نشان داد كه هم تعهد سازمانی و هم رضایت شغلی در ارتباط مثبت با عملكرد شغلی بودند و رضایت شغلی در تسهیل رابطه بین تعهد سازمانی و عملكرد شغلی مؤثر است.

- نظریه ها و مدل های جدید تعهد سازمانی:

......

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروژه آماده مدیریت با عنوان بررسی رابطه تعهد سازمانی بركارایی مدیران وكاركنان جهاد كشاورزی

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: