دانلود پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور


دانلود پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور

معرفی دانلود پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور

پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور که در 14 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

احداث سد روی یک رودخانه اثرات مهمی بر جریان آب و رسوب آن داشته و باعث تغییرات درازمدت مورفولوژیکی در رودخانه می گردد. تجمع رسوبات در پشت سدها موجب کاهش ظرفیت ذخیره و در نتیجه محدود شدن عمر مفید آنها می شود (موسوی و همکاران، 1385). بر اساس گزارش کمیته بین المللی سدهای بزرگ (ICOLD) بیش از 40000 سد بزرگ وجود دارد که در مجموع ظرفیت ذخیره سازی آب این سدها در حدود 7000 کیلومتر مکعب تخمین زده می شود. در اثر رسوبگذاری سالانه به طور متوسط 5/0 تا 1 درصد ظرفیت سدها معادل 45 کیلومتر مکعب می باشد،کاسته می شود (خسروپور، 1388). مجموع کل ظرفیت سدهای مخزنی کشور در حدود 005/0 مجموع ظرفیت مخزن های دنیا می باشد و برداشت های هیدروگرافی از مخازن نشان میدهد که به طور متوسط سالیانه در حدود 75/0 تا درصد ظرفیت سدهای کشور تحت اثر رسوب گذاری از بین می رود که این مقدار معادل 175 تا 250 میلیون مترمکعب است (Water Research Institude، 2000).

 

- ادبیات پژوهش:

عابدینی و طالب بیدختی (1368) نحوه توزیع رسوب در مخزن سد درودزن را از روش کاهش سطح مورد بررسی قرار دادند . در این مطالعه مشخص گردید که بعد از گذشت 50 سال رسوبات در پشت این سد تا ارتفاع 2/12 متر بالا می آید.

موسوی و صمدی بروجنی (1374) با بررسی توزیع رسوب در مخزن 14 سد خاکی کوچک در چهارمحال بختیاری مشخص کردند که هر دو روش تجربی کاهش سطح و افزایش سطح، حجم کل رسوب را با خطای کمتر 1 درصد در حد حجم رسوب ته نشین شده تخمین زده اند.

رهنمایی (1374) روش های توزیع رسوب را در مخزن سدکرج به کار برده و نتایج را با اندازه گیری های سال 1370 مقایسه کرده است. حجم های حاصل از دو روش کاهش و افزایش سطح، در رقوم بالا تقریباً با هم برابرند و نسبت به مقادیر واقعی خطای ناچیزی داشته اند . در رقوم متوسط تفاوت مختصری بین سه روش مشاهده می شود.

-فرضیات تحقیق

-اهداف تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده ها

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده جغرافیا با عنوان شناخت و بررسی وضعیت رسوبگذاری در سد شهید عباسپور

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: