دانلود پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید


دانلود پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید

معرفی دانلود پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید

پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید که در 14 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

انسان همیشه در پی کشف به رموز طبیعت، جایگاه خود در خلقت و هدف‌ از زندگی بوده است.در این جست‌وجو پس از طی قرن‌ها و عبور تمدن‌های‌ متنوع،ادیان الهی زندگی انسان را شکل داده‌اند و تا حدّ زیادی رشته تاریخ را معین کرده‌اند.با این‌که این ادیان کتاب‌هایی از سوی پروردگار داشتند، قرآن با همه آنان فرق دارد؛کتابی که کاملا وحیانی است و به مطالب علمی توجه دارد و از همین لحاظ مورد توجه دانشمندان غرب و شرق قرار گرفته است.

-سوالهای تحقیق

-فرضیه ها

-ضرورت انجام تحقیق

آشنایی با بعد علمی اعجاز قرآن، در دلهای مسلمانان اثر بلیغی برجاي می گذارد؛ زيرا وقتی این حقایق درخشان را در کتابی که به آن ایمان دارند ببینند، ابهت و عظمت اين كتاب، بیش از پیش در اعماق جان و روانشان رسوخ یافته و موجب تمسک بیشتر آنها به آموزه­های این کتاب هدایت و نور خواهد گردید.  

در عصر حاضر که با انکشاف ظرفیت ها و تبلور ابزارهای معلوماتی، روند مبادلهء علوم و معارف از سیّالیتی ویژه برخوردار گردیده است، پخش اندیشه­های تردید برانگیز پیرامون حقانیت رسالت های آسمانی و از آن جمله رسالت محمدینیز رواج و رونق روز افزون یافته است. طبیعی است که مقابله با این موج فقط با زبان علم میسر است. بنابراین ارائه حقایق علمی از سوی یک پیامبر امّی و کتاب نخوانده، آن هم در عصری که هیچ نشانه ای از انکشاف علوم تجربی در آن وجود نداشته است می تواند بستری مناسب برای اقناع منصفان قرار گرفته و گواه قاطع راستی و درستی رسالت اسلام باشد و هم از این روی به عنوان سدّی استوار در برابر این موج ستیزنده بایستد.

-سابقه تحقیق

-اهداف

-کاربردهای تحقیق

-روش انجام تحقیق

-منابع

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده الهیات با عنوان بررسی تطبیقی حیوانات در قران کریم و علوم جدید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: