دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان


دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان

معرفی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان

پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان که در 15 صفحه در قالب فایل Word  آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

در جوامع امروزی از موضوع هایی که در پژوهش های آموزشی مورد توجه بسیار قرار گرفته، این است که دانش آموزان چگونه به یادگیری مطالب بپردازند. دنیای کنونی چنان در حال پیشرفت و توسعه است که پژوهشگران و متخصصان آموزشی را بر آن داشته است تا راههایی یابند که توسط آنان بتوانند سرعت یادگیری را با سرعت پیشرفت همگام کرد. انسان از طریق یادگیری رشد می یابد و به توانایی های خود فعلیت بخشد (خنک جان، 1381).

 

-اهمیت مساله

در اهمیت پژوهش حاضر می توان گفت که یک از عوامل موثر تربیتی در آموزش و پرورش نوین، چگونگی معماری، کالبد و فضای مدرسه است. در تعلیم و تربیت جدید، فضای کالبدی مدرسه باید چنان باشد که، به عنوان عاملی زنده و پویا، در کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی دانش آموزان ایفای نقش کند. بدین معنا که فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه بایستی در فضا های مناسب و دارای ابعاد استاندارد و براساس نیازها و علایق دانش آموزان انجام پذیرد تا معلم در تدریس و شاگرد در یادگیری احساس رغبت و انگیزه نموده و از فعالیت خود لذت برند.

- ادبیات پژوهش:

خواجوی راوری و همکاران (1392) پزوهشی با هدف بررسی تاثیر انواع رنگ محیطی بر زمان واکنش ساده به محرک شنیداری انجام دادند. جامعة آماری را دانشجویان پسر با میانگین سنی 2/22 دانشگاه تهران تشکیل می­دهد که از این بین 50 نفر به­صورت نمونه­گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. پس از مشخص شدن پژوهش و انتخاب نمونه، زمان واکنش ساده به محرک شنیداری دانشجویان با استفاده از دستگاه YB-1000 ثبت شد. برای تجزیه­وتحلیل داده­ها از آزمون آماری تحلیل واریانس با اندازه­های تکراری و آزمون تعقیبی بونفرونی استفاده شد. یافته­های پژوهش نشان داد که کوچک­ترین انحراف معیار و میانگین زمان واکنش ساده به صدا مربوط به محیط آبی رنگ بوده و همچنین زمان واکنش بین محیط آبی، با تمام محیط­ها به غیر از محیط سفید رنگ تفاوت معنادار است (05/0p<). نتایج پژوهش حاضر نشان می­دهد که، قرار گرفتن در محیط آبی رنگ می­تواند موجب افزایش سرعت پردازش اطلاعات شنیداری در سیستم پردازش اطلاعات انسان شود.

- اهداف تحقيق

- فرضیه های تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده ها

- جامعه آماري، روش نمونه گیری و حجم نمونه

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

مطالب مشابه

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان بررسی تاثیر عامل محیطی رنگ بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی کرمان

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: