چکیده مقاله
بازیکاری– با تعریف استفاده از مولفههای طراحی بازی در زمینههای غیر بازی- عرصه ای مفید و غنی برای پژوهشهای علمی است. نیاز به ارائه روشهایی برای ارتقای فرهنگ سازمانی (به طور عام) و فرهنگ کارآفرینی سازمانی (به طور خاص)، مشوق ما برای ارائه مدلی به منظور ارتباط میان این دو حوزه مطالعاتی بوده است و به دنبال استفاده از رویکردی با محوریت بازیکاری برای بهبود فرهنگ کارآفرینی سازمانی بوده ایم. محوریت اصلی مباحث در این مقاله، پیشنهاد یک روش برای استخراج رویکردی مبتنی بر بازیکاری و استفاده از آن برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی سازمانی است