پرسشنامه اهداف شخصی


پرسشنامه اهداف شخصی n

تعریف مفهومی پرسشنامه اهداف شخصی

معرفی پرسشنامه اهداف شخصی

این پرسشنامه فرم خلاصه شده پرسشنامه ساختار انگیزشی(MSQ) است. PCI در ساختار و مفهوم بسیار شبیه MSQ است. هدف MSQ مشخص کردن اهداف جاری آزمودنیها و شیوه های که آنها تلاش می کنند به اهدافشان دست یابند یا دغدغه هایشان را حل کنند، می باشد. در PCI بر خلاف MSQ از آزمودنی ها خواسته نمی شود که محتوای اهدافشان را توصیف کنند بلکه تنها از افراد خواسته می شود تا درباره مهمترین اهدافشان در هر یک از حیطه های زندگی فکر کنند و مهمترین اهداف زندگی خود را فهرست کنند. ده حیطه مختلف پرسشنامه عبارتند از: 1-خانه داری 2-مسائل مالی، اقتصادی و شغلی3-روابط با خانواده، همسر و بستگان، 4-اوقات فراغت و سرگرمی، 5- عشق، محبت و صمیمیت و مسائل جنسی؛ 6-سلامت و مسائل بهداشتی و پزشکی؛ 7- تغییرات شخصی؛ 8-مسائل آموزشی و تحصیلی؛9-مسائل مذهبی و معنوی؛ 10-مصرف سیگار و سایر موارد.

 

مشخصات فایل پرسشنامه:

هدف پرسشنامه: مشخص کردن اهداف جاری آزمودنیها و شیوه های که آنها تلاش می کنند به اهدافشان دست یابند یا دغدغه هایشان را حل کنند.

قالب فایل: pdf

تعداد سؤالات پرسشنامه: 11

روایی و پایایی: دارد

مؤلفه ها: دارد

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه اهداف شخصی

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: