پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی


پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی رفیق و احمدn

مشخصات فایل پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی

نام نویسنده:
رفیق و احمد
سال انتشار:
1389
تعداد سوالات:
25
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای طیف لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی دارای مولفه های قیمت و پرداختی ھا؛ محصولات شغلی؛ ترفیع و ارتباطات؛ مکان و محیط کاری می باشد.

قالب فایل سوالات پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی

روش نمره گذاری پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی

 

بازاریابی درونی

یک جزء بسیار مهم در برنامه‌ریزی استراتژیک شایستگی یک سازمان است.زمانی که شایسته است به درستی اداره و مدیریت شود منجر به کسب مزیت رقابتی برای یک شرکت و سازمان خواهد شد یکی از اشکال مزیت رقابتی خدمت به مشتری است که نتیجه آن وفاداری تزلزل‌ناپذیر مشتری می‌باشد از مهم‌ترین رویکردهای دستیابی به این هدف بازاریابی درونی است که عامل کلیدی در ارائه خدمات برتر و موفقیت بازاریابی خارجی سازمان می‌باشد(12). برری و گرونروس برای اولین بار مفهوم بازاریابی درونی را در دهه 1980 معرفی کردند. در قلب مفهوم بازاریابی درونی. وجود دارد که کارکنان بازار داخلی درون سازمانی را تشکیل می‌دهند یعنی سازمانی یک بازار درونی که دارای مشتریان عرضه کنندگان درونی است و تأمین نیازهای این مشتریان درونی برای موفقیت سازمان باز و ضروری است امروز سرمایه‌های انسانی و دارایی‌های نامشهود منبع نهایی خلق ارزش پایدار به حساب می‌آیند(14). بنابراین این نیروی انسانی سازمان بار کسب یک مزیت رقابتی پایدار را به دوش می‌کشد اگر نیازها و انتظارات این نیروی کار تأمین  نشود و به او به عنوان یک دارایی هزینه‌ای و نه عنوان سرمایه اصلی سازمان نگریسته شود ارائه محصول و خدمات مناسب و ارزشمند مشتری ممکن نخواهد بود. مفروضه اصلی بازاریابی  این است که به کارکنان به عنوان باارزش‌ترین دارایی سازمان نگریسته شود و با آنها به عنوان مشتریان درونی رفتار شود زیرا این امر منجر به کسب مزیت رقابتی توسط سازمان می‌شود در اصل بازاریابی داخلی به عنوان رویکردی به مدیریت خدمات نگریسته می‌شود که شامل به کاربرد مفهوم بازاریابی و آمیخته بازاریابی در محیط بازار درونی سازمان می‌باشد.

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: