دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده


دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده

معرفی دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده

پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده که در 14 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

روان شناسی مثبت گرا خواهان تغییر، از پرداختن به ترمیم آسیب ها به سوی بهینه کردن کیفیت زندگی است (سلیگمن، 2002). این جنش در پی آن است که از نقاط قوت انسان به عنوان سپری در برابر بیماری روانی بهره گیرد. از بنیادی ترین مفاهیم مطرح در این جنبش جهت گیری زندگی است.

جهت گیری زندگی به نحوه نگریستن افراد به زندگی شان اشاره می کند و دارای دو بعد خوش بینی و بدبینی است. عموم مردم، خوش بینی را به صورت در نظر گرفتن نیمه پر لیوان، یا عادت به انتظار پایانی خوش داشتن برای هر درد سر واقعی در نظر می گیرند(سلیگمن و همکاران، 1996، ترجمه داور پناه،1383). برخلاف خوش بینان، بدبینان افرادی هستند که انتظار دارند رویداد های بدی برای آنها اتفاق بیفتد (کارور و شی یر ،2007). نکته قابل توجه اینکه، افراد خوش بینی و بدبینی خود را در طی زمان و در خلال موقعیت های مختلف حفظ می کنند. از این رو، خوش بینی یک گرایش کلی است و صفتی است که انتظارات را در خلال گسترده ای از حیطه های زندگی منعکس می کند (روش و شی یر، 2003).

-اهمیت مساله

جهت گیری زندگی (خوش بینی و بدبینی) در طی دو دهه گذشته توجه ویژه ای را در روان شناسی به خود جلب کرده است. نقش خوش بینی در سلامت و بهزیستی به طور گسترده تحقیق شده است، ولی هنوز اطلاعات کمی در مورد عوامل موثر در رشد آن وجود دارد(اوری جدو و همکاران،2012).

همه جوامع به طبع خواستار شادی، سعادت و سلامت روان شناختی اعضای خانواده های خود هستند. برای رسیدن به خواسته باید تا آنجا که ممکن است عوامل تاثیر گذار بر سلامت، بهداشت روان و جهت گیری زندگی را شناخت. یکی از این عوامل احتمالا خانواده و نحوه ارتباطات اعضا آن با یکدیگر و دیگری سبک های هویت فرد می باشد.

-ادبیات پژوهش:

سلطانی، حسینی و محمدی (2013) به بررسی نقش الگوهای ارتباطی خانواده در پیش بینی سبک های هویت پرداختند. نتایج پژوهش آنها نشان داد که جهت گیری گفت و شنود الگوهای ارتباطی در خانواده سبک هنجاری و اطلاعاتی را پیش بینی می کنند و جهت گیری همنوایی سبک سردرگم/اجتنابی را پیش بینی می کند.

آقایی، خیام نیکویی و یوسفی (2013) به بررسی پیش بینی سلامت عمومی براساس جهت گیری زندگی پرداختند. نتایج پژوهش آنها نشان داد که جهت گیری زندگی 55 درصد از سلامت عمومی را پیش بینی می کند.

اوری جدو و همکاران (2012) در پژوهش خود به این نتیجه دست یافتند که در دختران نوجوان داشتن روابط خوب خانوادگی، خوش بینی را در آنها پیش بینی می کند.

- اهداف تحقيق

- فرضیه های تحقیق

- روش شناسی تحقیق

-روش گردآوري داده ها

- جامعه آماري، روش نمونه گیری و حجم نمونه

- روش‌ تجزيه و تحلیل داده ها

-منابع

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده روانشناسی با عنوان پیش بینی جهت گیری زندگی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس سبک های هویت و الگوهای ارتباطی خانواده

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: