پرسشنامه ریاضی ایران کی مت


پرسشنامه ریاضی ایران کی مت n

مشخصات فایل پرسشنامه ریاضی ایران کی مت

سال انتشار:
تعداد سوالات:
13
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه ریاضی ایران کی مت دارای 13 خرده مقیاس 1. شمارش، 2. جمع، 3. تفریق، 4. اندازه گیری، 5. هندسه، 6. ضرب، 7. تقسیم، 8.زمان، 9. حل مساله، 10 . تفسیر، 11. محاسبه ذهنی و 12. تخمین و 13. اعداد گویا است.

قالب فایل سوالات پرسشنامه ریاضی ایران کی مت

روش نمره گذاری پرسشنامه ریاضی ایران کی مت به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه ریاضی ایران کی مت

پرسشنامه ریاضی ایران کی مت یک آزمون ریاضی می باشد که با هدف تشخیص نارسایی های ریاضی در کودکان ساخته شده است. آزمون ریاضی ایران کی مت شامل 13 خرده مقیاس است.

خرده آزمون های پرسشنامه ریاضی ایران کی مت عبارتند از: 

1. شمارش، 2. جمع، 3. تفریق، 4. اندازه گیری، 5. هندسه، 6. ضرب، 7. تقسیم، 8.زمان، 9. حل مساله، 10 . تفسیر، 11. محاسبه ذهنی و 12. تخمین و 13. اعداد گویا می باشد

پرسشنامه ریاضی ایران کی مت برای پایه های اول تا پنجم دبستان قابل اجراست و در پایه های اول و دوم دبستان تمامی خرده ازمونها به جز خرده آزمونهای ضرب ،‌تقسیم و محاسبه ذهنی و اعداد گویا اجرا می شوند. (خرده آزمون حل مساله نیز در پایه اول دبستان اجرا نمی شود)

در این آزمون از خرده آزمون شمارش شروع می كنیم . و تا تشكیل سطح پایه و سطح سقفی خرده آزمون شمارش را ادامه می دهیم و در رابطه با دیگر خرده آزمونها نیز به همین صورت عمل می شود . در آزمون ریاضی ایران کی مت هر خرده آزمون شامل 4 حیطه است كه تمام اعداد را دریك سلسله مراتب قرار می دهد و هركدام از این حیطه ها به وسیله 6 پرسش مورد سنجش قرار گرفت و این 13 خرده آزمون در سه بخش مفاهیم ، كاربرد و عملیات قرارمی گیرند. بخش مفاهیم شامل خرده آزمونهای شمارش، اعداد گویا و هندسه است . در بخش عملیات خرده ازمونها عبارتند از : جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، و محاسبه ذهنی و بخش كاربرد كه به عنوان بالاترین سطح اجرا در ریاضیات  است شامل اندازه گیری ، زمان ، پول و تخمین است .

قیمت به تومان:
0
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه ریاضی ایران کی مت

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: