پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل


پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل وتزلn

مشخصات فایل پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

نام نویسنده:
وتزل
نام لاتین:
JeffSPLL
سال انتشار:
2010
تعداد سوالات:
14
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
4 درجه ای طیف لیکرت
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل دارای 3 مولفه باورهای مرتبط با یادگیری و انگیزش - مهارت جستجوی اطلاعات- توجه به فرصت های یادگیری می باشد.

قالب فایل سوالات پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

روش نمره گذاری پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

تعریف مفهومی پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

هزاره سوم با ویژگی هایی خاص آغاز شد که هزاره اول آن را «هزاره یادگیری» نامیدند. هزاره ای که یادگیرنده مادام العمر شدن از نیازهای اساسی همه افراد می باشد. بنا بر نظر یونسکو (۱۹۹۶)، در هزاره سوم یادگیری مادام العمر اساس بقاء بوده و روزآمد کردن دانش و اطلاعات از ضرورت های جدایی ناپذیر زندگی هر فرد خواهد بود. یادگیری مادام العمر، توسعه مادام العمر را به همراه دارد، افق های جدیدی را می گستراند و فرصت های رشد و توسعه دانش، مهارت ها و شایستگی ها را برای همه افراد فراهم می سازد تا آنها بتوانند در دنیای متغیر کنونی ساز گارانه و موفقیت آمیز زندگی کنند. در چنین شرایطی، جوامعی می توانند به حيات مطلوب خود ادامه دهند که توان بهره گیری از قابلیت ها و ظرفیت های یادگیری را داشته باشند و نقش نظام های آموزشی این است که به انسان ها کمک کند تا با هدف بهتر زیستن مدام به یادگیری بپردازند. برخی مطالعات در خصوص یادگیری مادام العمر در کشورهای مختلف، نشان دهنده تغییر نظام های آموزش عالی در جهت برخوردی مناسب با برخی نیازهای یادگیرندگان مادام العمر است یادگیری مادام العمر مفهوم پیچیده و چندمنظوره ای است که موجب خلق فرصت های رشد توانایی ها و کسب شایستگی ها در افراد، پرورش شهروندان فعال و پرورش نیروی کار با کیفیت و حرفه ای می شود . برای سنجش یادگیری مادام العمر از پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل استفاده می شود.

معرفی پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

مقیاس یادگیری مادام العمر پزشکان وتزل جفرسون (SPLL) برای سنجش یادگیری مادام العمر پزشکان طراحی شده است که شامل ۱۴ آیتم و سه خرده مقیاس «باورهای مرتبط با یادگیری و انگیزش»، «مهارت جستجوی اطلاعات» و «توجه به فرصت های یادگیری» استپرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل دارای ابعاد باورهای مرتبط با یادگیری و انگیزش، مهارت جستجوی اطلاعات و توجه به صلاحیت های فردی می باشد که شماره گویه های مربوط به ابعاد پرسشنامه در داخل فایل قرار گرفته است.

پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل در قالب فایل Word به همراه روش نمره گذاری، تفکیک مولفه ها به همراه تعریف مفهومی و تاریخچه مفهوم یادگیری مادام العمر و تاریخچه پژوهشی آماده شده است که به محض پرداخت موفق لینک دانلود آن در اختیار شما قرار می گیرد.

مختصری در مورد روش نمره گذاری پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل دارای 14 گویه است با یک مقیاس لیکرت چهار درجه­ ای (کاملا موافق تا کاملا مخالف) که هر ماده دارای نمره بین 1 تا 4 است. 

نمونه سوالات پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل :

1-معمولاً ترجيح مي دهم براي يافتن پاسخ يك سوال پايگاههاي اطلاعاتي کامپيوتري مناسب را جستجو كنم.

2-يكي از اهداف مهم دانشکده هاي علوم پزشکی توسعه يادگيري مادام العمر دانشجویان است .

3-براي يافتن پيشرفت‌هاي جديد تخصصي رشته خود از جستجو در منابع كامپيوتري استفاده كنم؟

قیمت به تومان:
1,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه یادگیری مادام‌العمر وتزل

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
آدرس ایمیل:
نظر شما:
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: