دانلود پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی


دانلود پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی  آی اس آی داکn

تعریف مفهومی دانلود پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی

معرفی دانلود پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی

پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی که در 21 صفحه در قالب فایل Word آماده شده است. تعدادی از بخشها و مطالب این پروپوزال آماده عبارتند از:

 

- بيان مسأله:

گردشگری در قرن بیست یکم با توجه به گسترش زیر ساخت های اقتصادی، بهداشتی، امنیتی و ارتباطی به یک واقعیت اجتناب ناپذیر بدل گشته است. سفر به دیگر نقاط برای گردشگری با انگیزه های مختلف جزء ملزومات زندگی در این قرن محسوب می شود و در واقع جریانی را شکل می دهد که مرزهای ملی و بین المللی را در نوردیده و رویکردی فراتر از دولت ملت یافته است (پاپلی یزدی و سقایی، 1385). در حال حاضر گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی اقتصاد روستایی و منبعی بالقوه برای تنوع بخشی به آن در راستای نیل به توسعه پایدار روستایی است. به عبارت دیگر، گردشگری روستایی به عنوان ابزاری برای دست یابی به رشد اقتصادی و اجتماعی و نیز باز آفرینی مدنظر قرار گرفته و تاکنون اقدامات متعددی در زمینه توسعه گردشگری به عنوان منبع موثر ارتقای درآمد و اشتغال زایی در نواحی روستایی انجام شده است (شارپلی[1]، 2002).

-اهمیت مساله

با گسترش روز افزون مهاجرت های روستایی، کاهش درآمد خانوارهای روستایی و افول کشاورزی روستایی، نیازی روز افزون به فعالیتی جایگزین و در عین حال مکمل برای کشاورزی، در نواحی روستایی احساس می شود تا در راستای توسعه پایدار روستایی، امکان بهره مندی روستاییان از «معیشت پایدار» فراهم شود که بهبود «کیفیت زندگی» و «رضایت مندی روستایی» را به همراه دارد.

براساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی (WTO) و برنامه چشم انداز توریسم در سال 2020 میلادی، تعداد گردشگران در سراسر جهان به یک میلیارد و 600 میلیون نفر خواهد رسید. سازمان مذکور پیش بینی می کند که منطقه خاورمیانه پس از منطقه شرق آسیا بالاترین رشد توریسم را در جهان داراست (سید علی پور، اقبالی، و نصرت، 1389). دهستان رودبار قصران با جازبه های متنوع و موقعیت برجسته اقلیمی می تواند در رونق فعالیت های اقتصادی و بهرمند جوامع روستایی از خدمات زیر بنایی و داشتن فرهنگ و سابقه قدیمی نقش موثری داشته باشد. از این رو مطالعه از وضعیت گردشگری دهستان رودبار قصران می تواند موثر واقع شود.

-ادبیات پژوهش:

 

-محدوده موضوع پژوهش

- روش تحقیق

-منابع

 

 

[1] Sharpley, R

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره دانلود پروپوزال آماده گردشگری با عنوان تحلیل اثرات گردشگری بر میزان رفاه اجتماعی در نواحی روستایی

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: