پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی

  ارزشیابی یادگیری محور     آموزش     یادگیری     راهبردهای یادگیری     ارزشیابی درسی  


پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی الخروصیn

مشخصات فایل پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی

نام نویسنده:
الخروصی
سال انتشار:
2009
تعداد سوالات:
18
قالب فایل پرسشنامه:
Word
روایی و پایایی:
دارد
روش نمره گذاری:
دارد
مقیاس نمره گذاری:
5 درجه ای لیکرت
تفسیر:
دارد
تعریف مفهومی:
دارد
اسامی مولفه ها:

پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی دارای زیر مقیاسهای ادراک ارزشیابی یادگیری محور و ادراک ارزشیابی عملکردی محور است.

قالب فایل سوالات پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی

روش نمره گذاری پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است.

معرفی پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی

پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده، توسط الخروصی (2009) تهیه شده و دارای 18 عبارت است که 9 عبارت ادراک ارزشیابی تبحری بودن را می‌سنجد و 9 عبارت دیگر ادراک ارزشیابی عملکردی بودن را می‌سنجد. این پرسشنامه در یک پیوستار 5 درجه‌ای لیکرت از  1 (کاملاً مخالف) تا 5 (کاملاً موافق) نمره گذاری می­شود. در نسخه اصلی روایی پرسشنامه از طریق تحلیل اکتشافی و با چرخش واریماکس بدست آمد. پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ برای زیر مقیاس ادراک ارزشیابی یادگیری محور، 80/0 و برای زیر مقیاس ادراک ارزشیابی عملکردی محور 65/0 است. برای احراز روایی و پایایی، پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده توسط سالاری (1390) ترجمه شد و پس از اینکه نسخه ترجمه شده از لحاظ ترجمه و روایی محتوایی مورد تایید کارشناسان قرار گرفت، برای بدست آوردن پایایی اولیه در اختیار 30 نفر از اعضای جامعه نهایی قرار داده شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ در اجرای نهایی با معکوس کردن 9 سوال دوم 72/0 و برای زیرمقیاس ادراک ارزشیابی یادگیری محور 67/0 و برای ادراک عملکردی محور 73/0 بدست آمد. همچنین برای تایید روایی مقیاس ارزشیابی کلاسی ادراک شده از روایی سازه (تحلیل عاملی اکتشافی) استفاده شد و دو عامل به عنوان عواملی که این پرسشنامه مورد سنجش قرار می­دهد، استخراج شد. در پژوهش حاضر ضریب آلفای کرانباخ کلی پرسشنامه 70/0 بود و برای خرده مقیاس‌های ادراک یادگیری محور بودن 80/0 و برای خرده مقیاس ادراک عملکردی بودن 61/0 بود.

 

قیمت به تومان:
11,000
اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی:

نکات قابل توجه:

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها مبلغ پرداختی قابل برگشت است. توضیحات و مشخصات فایلهای ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط آرین پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات شما درباره پرسشنامه ارزشیابی کلاسی ادراک شده الخروصی

نام و نام خانوادگی:
 
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
   
نظر شما:
 
کد زیر را وارد کنید:
 

نظرات کاربران: